וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שבעה מושבים: סובארו הציגה ביפן את הקרוסאובר 7

16.4.2015 / 11:13

סובארו חשפה רכב פנאי חדש עם שבעה מושבים, הנעה כפולה ומנוע בוקסר מסורתי. בינתיים רק בארץ המוצא. טרייבקה חדש אולי יגיע אחריו

סובארו קרוסאובר 7. אתר יצרן
סובארו קרוסאובר 7. לכל המשפחה/אתר יצרן

סובארו חשפה ביפן רכב משפחתי גדול, גבוה ומרשים בשם "קרוסאובר 7". . כנגזר משמו, רכב הפנאי המרווח מציע סידור הושבה לשבעה נוסעים בשלוש שורות, ונעזר בכל הטכנולוגיות המוכרות של היצרנית היפנית בהן מנוע בוקסר, תיבת הילוכים רציפה והנעה כפולה סימטרית לכל הגלגלים.

הקרוסאובר 7 פותח בעקבות קונספט שהוצג בתערוכת טוקיו לפני כשנתיים, ולפי הדיווחים בכלי התקשורת ביפן נדד לרצפת הייצור בשינויים מזעריים במכלוליו'; הוא מאמץ חלק מהמאפיינים הצורניים של סובארו B4 וסובארו אאוטבק, וכן שאב קצת השראה מפורסטר. המעצבים תיכננו את הדגם עם תקרה מוגבהת בחלק האחורי, אולם נדמה שנתנו לשימושיות עדיפות על פני מקדם המשיכה - זה לא הישבן הנאה ביותר שראינו מהם בשנים האחרונות.

בשלב זה, לא ידועות המידות המלאות שלו, אך הוא יחלוק את המרחבים הפנימיים שלו עם אאוטבק, מה שמבטיח הרבה מאוד מקום לנוסעים מלפנים ומאחור. הנדסת האנוש נראית ידידותית למשתמש - כפי שמצופה מסובארו. שלוש השורות מרווחות, השנייה ניתנת לקיפול מלא לרצפה שטוחה וכן ניתן להסב אותו לחצי קרוואן עם יכולת נשיאה מכובדת של יותר מ-1,500 ל'. הדגם שעומד ביפן בימים אלה, בצמרת ההיצע, מצויד במנוע 2.5 ל בוקסר עם כ-175 כ"ס בחיבור לתיבת הילוכים רציפה והנעה כפולה. ביצועים ונתונים טרם פורסמו.

בראיון שנערך לאחרונה ב'בלומברג' עם סגן נשיא תעשיות פוג'י (בעלת הבית של סובארו) נוביקו מורקימי, צוין כי סובארו עובדת על מחליף לטרייבקה, שמכירותיו הרשמיות ננעלו בארה"ב בינואר 2014 בעקבות ירידה תלולה במכירות. יחד עם זאת, הקשר בין הקרוסאובר 7 לטרייבקה הבא תלוש לדבריו. "הוא יהיה יותר מרווח מהטרייבקה, אבל איך נסדר את 3 השורות - זה עוד בגדר סימן שאלה. יש כאן באמריקה תחרות גדולה מצד ניסאן והונדה. אנחנו צריכים לפתח את הדגם במיוחד לשוק האמריקני. המשאבים שלנו מוגבלים וזו הדרך היחידה לשרוד".

ייתכן שסובארו תנסה לפתח את הקרוסאובר 7 לסוג של "גרנד-אאוטבק", במקום טרייבקה. משם, הדרך לישראל עשויה להיפתח מחדש. מיבואנית סובארו לישראל סמל"ת נמסר לוואלה! רכב כי "מדובר בדגם שמיוצר כרגע לשוק המקומי, אנחנו כמו תמיד עם יד על הדופק וברגע שיהיה ניתן, הוא יגיע גם לישראל".

  • עוד באותו נושא:
  • סובארו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully