וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יש לכם סטרטאפ שמשפר את חוויית הנהיגה? ב.מ.וו רוצה אותו

26.4.2015 / 9:21

יצרנית מכוניות הפאר מגרמניה השיקה פרויקט חדש שנועד לגייס סטרטאפים מהעולם ולרכוש מוצרים ורעיונות שמשפרים את חוויית השימוש ברכב. עכשיו, ציידי הכישרונות גם בישראל ומחפשים אתכם

מיזם ב.מ.וו סטרטאפ גראז'. אתר יצרן
מיזם ב.מ.וו סטרטאפ גראז'/אתר יצרן

לפעמים גם יצרניות הרכב המובילות בעולם זקוקות להפריה חיצונית של רעיונות ובמקרה הזה, ב.מ.וו, יצרנית מכוניות ואופנועי הפרימיום מבוואריה. בעזרת מיזם חדש שנקרא סטרט-אפ גראג', ב.מ.וו פותחת את שעריה לחברות חיצוניות שברשותן מוצרים חדשים או רעיונות את שר משפרים את חוויית השימוש ברכב. המיזם אמנם נמצא בחיתוליו, למעשה החל לפעול רק בחודש פברואר השנה (2015), אך בב.מ.וו יודיעם היטב באיזה צד של הלחם מוחה החמאה ולכן, כבר בשלב מוקדם כל כך ציידי הכישרונות הגיעו לישראל, מעצמת ההייטק והפיתוח.

"בישראל נמצאים כמה מהמהנדסים הטובים בעולם וחברות וקהילות הסטרטאפ המעניינות ביותר בעולם. אנחנו מקווים שמהנדסים ישראליים יזהו את התמריצים מב.מ.וו סטרט-אפ גראז' כדי ליצור מייזמים מובילים וחדשניים לטכנולוגיות עולם הרכב. אחת הדוגמאות המעניינות היא מובילאיי הישראלית (מפתחת מערכות מצלמות הבטיחות בנהיגה. ק.ל)" כך מסר גרגור גימי, יו"ר פרויקט ב.מ.וו סטרט-אפ גראז' לוואלה! רכב.

גרגור גימי יו"ר פרויקט סטראאפ גראז'. אתר יצרן
"בישראל נמצאים כמה מהמהנדסים הטובים בעולם". גרגור גימי/אתר יצרן

את הבקשות להעברת המיזמים והמוצרים אפשר לשלוח דרך אתר אינטרנט ייעודי שהוקם למשימה, כאשר ב.מ.וו פונים בשלב זה לחברות או יזמים שברשותם מוצר אבטיפוס פועל. במידה והמוצר עובר את הקירטריונים הבסיסיים, יעמיק שיתוף הפעולה בין החברות עד לרמת עבודה משותפת בגרמניה במשרדי הפיתוח של ב.מ.וו. שם יעבדו הצוותים יחד כדי ליצור מוצר דור א' אשר לבסוף יירכש מהיזם הישראלי.

מספר המקומות להשתתפות במיזם זה מוגבל וגרגור גימי, יו"ר המיזם מספר כי בשנה הקרובה ובזו שלאחריה יתקבלו בין 10 ל-20 הפרויקטים המובילים, אז הזדרזו להרשם. גרגור ישתתף בכנס אקומושן שיערך ביום שני (27 באפריל במרכז פרס בתל אביב יפו) וניתן יהיה להיפגש עמו בנושא זה.

"זהו עוד מהלך של התוכנית הלאומית, שמטרתו לקדם את תעשיית התחבורה החכמה בישראל ולייצר ערוץ שבו חברות ישראליות יוכלו להציג את הטכנולוגיות שלהן ולהביא אותן לשוק במהירות. הקשר נוצר בעקבות קשרי העבודה הטובים שיש לממשלת ישראל (התוכנית הלאומית, משרד רה"מ, משרד הכלכלה ומכון היצוא) עם חברת BMW". כך אייל רוזנר, מנהל התוכנית הלאומית לתחליפי דלקים שבמשרד ראש הממשלה.

  • עוד באותו נושא:
  • ב.מ.וו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully