וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כנס אקומושן יוצא לדרך: מכונית מתקפלת, מציאת חנייה והתרעה על סוללות מתלקחות

26.4.2015 / 9:27

הכנס השלישי של קהילת אקומושן לתחבורה חכמה יפתח מחר עם הכרזות על אפליקציות ייחודיות לחניה, מכונית מתקפלת לגודל אופנוע ושיתופי פעולה בינלאומיים

אפליקציית היי-פארק. אתר יצרן
אפליקציית היי-פארק/אתר יצרן

קהילת אקומושן תפתח מחר (שני) ה-27 באפריל, את הכנס ה-3 בישראל לתחבורה חכמה, במסגרתו יוצגו מיזמים חדשניים לשיפור חווית הנהיגה בכבישים והעלאת הבטיחות. האירוע יתקיים במרכז פרס לשלום במעמד חברות בינלאומיות שתגענה להתרשם מהפרוייקטים שהוכרזו בכנס הראשון והגיעו לשלב יישום בחודשים האחרונים.

בכנס ישתתפו כ- 500 חברי קהילה הכוללים מפתחים, יזמים, סטודנטים, ממציאים ובכירים בתעשיית הרכב, ההיי טק, שוק ההון והקלינטק. בין החידושים שיוצגו, נמנה את רכב ה-City Transformer שיודע לשנות את גודלו למידותיו של אופנוע, אפלייקציית היי-פארק הנעזרת במיפוי לווני למציאת מקומות חנייה בכחול לבן, Greenon - אפליקצייה המעודדת שימוש באמצעי תחבורה ירוקים כגון הליכה ברגל,Algolion - אלגוריתם העוזר בזיהוי מוקדם של סוללות שעשויות להתלקח, וכן את ה-BNC, הרכב המקושר הראשון עם חיבור הסמארטפון למחשב הרכב דרכו ניתן יהיה לשלוט באפליקציות.

זאת ועוד, במהלך הכנס ייבחנו מיזמים מקומיים על ידי חברת Startupbootcamp Berlin לה מאיץ תחבורה בינלאומי. בועז ממו מנהל קהילת EcoMotion: "קהילת אקומושיין מונה כיום למעלה מ-1,500 יזמים, מפתחים ושאר בעלי החזון הפועלים למען תחבורה חכמה יותר החיונית עבור עתידנו. בכנס ניתן לראות את הצמיחה וההבשלה של הסטרטאפים שעתידים לשנות את פני התחבורה בארץ ובעולם".

את האירוע יפקדו גם נציגים ממשרד התחבורה, הכלכלה ועוד. שעות הפתיחה הן בין 8:00 ל-22:00 במרכז פרס לשלום ביפו. הכנסיה כרוכה בתשלום. כל הפרטים בקישור בתחתית העמוד.

הכנס ה-3 של קהילת אקומושן בישראל.

  • עוד באותו נושא:
  • אקומושן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully