וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

400 כ"ס: פולקסווגן תייצר את הגולף R400

27.4.2015 / 12:08

פולקסווגן תפיק את הגולף הלוהטת עם מנוע שיחלץ לפחות 400 כ"ס בחיבור לתיבת הילוכים דו-מצמדית. הבכורה מתוכננת לתערוכת פרנקפורט

פולקסווגן גולף R  400. אתר יצרן
פולקסווגן גולף R400. לא רק קונספט/אתר יצרן

המשפחה הספורטיבית של פולקסווגן גולף עומדת להתרחב. אחרי ה-GTI, וה-R32, מגיע כעת האישור הרשמי מפי בכיר בחטיבת הפרטיות של פולקסווגן, כי ה-R400 שהוצגה לפני מספר חודשים תעלה לרצפת הייצור עד סוף השנה הנוכחית. הבכורה הרשמית של הדגם בלבוש סדרתי צפויה לתערוכת המכוניות בפרנקפורט שתתקיים בחודש ספטמבר הקרוב.

"יש לנו את הגולף בחבילה הספורטיבית ביותר שלה אי פעם, מאחר ואנחנו עומדים לייצר את ה-R400", כך מסר ראש מחלקת הפיתוח בחברה, היינז קארל נסאר למגזין "קאר" הבריטי. הפרטים המלאים על המכונית אינם ידועים בשלב זה, מלבד העובדה כי מנוע ה-2.0 ל' טורבו (שיגיע מאודי) יסחט מהקרביים בין 400 ל-415 כ"ס ויחובר לתיבת הילוכים דו-מצמדית 6 מהירויות מתופעלת פקדים מגלגל ההגה.

לפי ההערכות בגרמניה, ה-R400 תאיץ ל-100 קמ"ש בפחות מ-4 שניות, ותזכה לטיפול מסור מהאנשים שמייצרים עבור אודי את מכוניות ה-S וה-RS. היא תקבל מערכת מתלים משופרת, בלמים מחוזקים משמעותית, דפרנציאל מוגבל החלקה, בקרת יציבות עם מספר מצבי וויסות כוח ועוד. בצד הקוסמטי, מסתמן שתשמר את המלתחה המקורית של הקונספט שמורכבת מחישוקים גדולים, ספליטר קדמי, דפיוזר אחורי, פגושים עם פתחי יניקה מוגדלים ותא נוסעים מובחן מגרסאות הספורט השגרתיות של סדרת גולף GTI.

ה-R400 תגבה מהנהגים מחיר כפול או למעלה מכך בהשוואה לגולף GTI הבסיסית, שעלותה בארה"ב כ-25 אלף דולרים. ייתכן שהמכסה תהיה מצומצמת בשלב ראשון, כאשר ההפצה תוגבל למספר מדינות באירופה לצד אמריקה הצפונית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully