וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למכירה: הקדילאק קופה של דון דרייפר מ"מד מן"

3.8.2015 / 10:21

הקדילאק קופה דה וויל מ-1965 שככבה בסדרת הלהיט "מד מן" מוצעת בימים אלה במכירה פומבית. המחיר ההתחלתי - 25,200 דולר

קדילאק קופה דה וויל, 1965, מתוך הסדרה "מד מן". screenbid, צילום מסך
קדילאק קופה דה וויל 1965. תתחזו לדון דרייפר/צילום מסך, screenbid

אי פעם רציתם להרגיש כמו דון דרייפר השרמנטי מ"מד מן", בגילומו של ג'ון האם, כדאי לכם לבדוק מה קורה באתר המכירות הפומביות של חברת "סקרינביד". לפני מספר ימים הוצבה במגרש מספר 2686 מכונית הקדילאק קופה דה וויל 1965 ששירתה את כוכב הסדרה דון דרייפר לאורך 8 עונותיה עטורות הפרסים.

סקרינביד (Screenbid) היא חברה שמתמחה במכירות של מוצרים ומזכרות שנפלטים לעתים מהפקות קולנוע וטלוויזיה באיזור לוס אנגל'ס ומאולפני הוליווד, ואם ניתן להערכתם להרוויח כמה גרושים על הפריט, הם מייד מעמידים אותו למכירה. כיום, ניתן לרכוש באתר קרוב ל-1,300 פריטים שהשתתפו בסרטים ובסדרות.

קדילאק קופה דה וויל, 1965, מתוך הסדרה "מד מן". screenbid, צילום מסך
קדילאק קופה דה וויל, 1965, מתוך הסדרה "מד מן"/צילום מסך, screenbid

קדילאק קופה דה וויל התחילה את חייה ב-1949 כרמת גימור, ורק בשנות ה-60 המוקדמות, (השקה ב-1959) הפכה לדגם עצמאי שנמכר באופן נפרד מיתר דגמי המותג האמריקני. בחברה לא מציינים מפרטים טכניים אודות הקופה דה וויל, כך שבהתאם לשנות הדגם מדובר ככל הנראה במנוע 7.0 ל' V8 עם תיבת 3 הילוכים אוטומטית.

מי שיצליח להניח ידיו על הקדילאק הקלאסית, בה נהג ג'ון האם בעצמו בכל העונות, יקבל תעודת מקוריות רשמית של חברת ההפקות של מד מן, 'ליונס-גייט'. כדאי למהר, נותרו עוד שלושה ימים בלבד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully