וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אני רק הנהג: "טרנספורטר - סכנה מיידית", אקשן על גלגלים

29.8.2015 / 8:06

אד סקריין נכנס לנעליו של ג'ייסון סתיתהם ב"טרנספורטר - סכנה מיידית". קבלו הצצה לסרט הרביעי בסדרה שבו מככבת גם מכונית הדגל השרירית, אודי S8

אתר יצרן

"מילה זו מילה, בלי שמות, לעולם אל תפתח את החבילה", הכלל המנחה הזה יצא מפיו של ג'ייסון סתיתהם בסרט הראשון בסדרת "טרנספורטר" (2002), בו גילם את פרנק מרטין, איש צבא לשעבר שזנח את הכומתה לטובת תפקיד של נהג להשכרה וסוג של "פותר בעיות", שמכסח את כל מי שמפריע לו לחיות בשלווה.

טרנספורטר, שנכתב על ידי לוק בסון ("לאון", "האלמנט החמישי") זכה למעמד של סרט פולחן בקרב חובבי רכב, שחזרו אליו פעמים רבות כדי לצפות בשותפה האמיתית של סתיתהם על המסך, ב.מ.וו סדרה 7 (E38) וכן כדי להתפעל מכישוריו של הכוכב הבריטי באמנויות לחימה.

השילוב האנרגטי בין אמנות לחימה לקטעי פעלולים מוטוריים הפך ברבות השנים לסימן ההיכר של טרנספורטר. סתיתהם המשיך לגלם את מרטין בעוד שני סרטים נוספים, אך הגדלת התקציב הכניסה לתמונה את חברת אודי, שתרמה להפקה ערימה של מכוניות אודי S8 עם מנועי V12. לאחר מכן, סתיתהם טען שמיצה את התפקיד והשתמש בטרנספורטר כמקפצה למיזמים הרבה יותר גדולים (ורווחיים).

למכירה: ניסאן סקייליין GT-R מ"מהיר ועצבני"

בסרט החדש, המהווה אתחול לסדרה, "טרנספורטר - סכנה מיידית", שיעלה לאקרנים בישראל ב-3.9.15 (חמישי) מככב אד סקריין (32) שיש מי שמכירים אותו מ"משחקי הכס" ובקרוב יעטה את דמותו של אג'קס בסרט הבא של מארוול, "דדפול". סקריין לוהק לתפקיד לאחר מסכת אימונים חריפה, ובהמלצתו של לוק בסון והבמאי קמיל דלמאר, שהיה מעורב בהפקת "חטופה 2". "לוק צילם את פגישתו הראשונה עם אד ומיד ראיתי שהוא לוקח את התפקיד ברצינות רבה .אד הוא ישיר, מלא מוטיבציה והיה יציב כמו סלע באימוניו. הוא רואה דברים קדימה וגם אני , אז היינו לגמרי מסונכרנים כבר מההתחלה.", אומר דלמאר.

סקריין אומר שהצילומים היו קשים ומתוחים, והיה לו חשוב להבין את הרקע לדמות של פרנק מרטין: "כשהוא היה בצבא , פרנק היה צריך למלא הוראות. עכשיו הוא קובע את החוקים שלו. בצבא הוא היה מלוכלך רוב הזמן , אז עכשיו הוא רוצה להישאר ללא רבב. זו הסיבה שהוא נראה נקי ומוקפד: נעליים שחורות , גרביים שחורים ,חליפה יפה שחורה של דיור ,חולצה לבנה ועניבה שחורה. פרנק לא צריך להדגיש את גבריותו, היא באה לידי ביטוי בחליפה, במכונית ובצלליתו והכל חייב להיות פונקציונלי לעבודה ."

נהיגה ראשונה באודי A6 ו-A7 המחודשות

את הסרט מפיצה בארץ חברת 'פורום פילם' ואורכו 96 דקות. עוד משתתפים: לואן שאבאנול וריי סטיבנסון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully