וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכירו את דגמי שברולט החדשים

10.2.2016 / 14:34

יבואנית מותג הרכב האמריקני בישראל, חברת UMI, תקיים יום מכירות בו יוצגו ארבעה דגמים חדשים של החברה לשיווק במהלך 2016. חוץ מהטבות והנחות, קבלו סקירה קצרה על הדגמים שיעלו על הכביש לראשונה בארץ

השקה: שברולט ספארק. יואל שוורץ, מערכת וואלה! NEWS
שברולט ספארק/מערכת וואלה! NEWS, יואל שוורץ

חברת UMI יבואנית מותג שברולט בישראל תקיים ביום שישי הקרוב יום מכירות מיוחד לרגל השקת דגמי 2016 במהלכו ארבעה דגמים חדשים שישווקו בישראל, מתוכם שניים שטרם נראו בארץ עד כה.

שברולט קמארו – הדגם המיתולוגי של שברולט מגיע ב-2016 לישראל עם מנוע V6 בנפח 3.6 ליטר הספק של 335 כ"ס ו-39.1 קג"מ, המשודך לתיבת הילוכים אוטומטית בעלת 8 הילוכים. עוד במפרט, אגזוז ספורטיבי עם שסתום פרפר הנפתח במצב ספורט, כמו גם מבנה שלדה חדש והנעה אחורית.

הבשורה של הקמארו נמצאת בשלל חידושים טכנולוגיים הן בסביבת הנהג והן במערכות ההנעה, כמו מערכת MyLink עם מסך 8 אינטש הכוללת קישוריות Bluetooth, חיבורי USB, בקרת אקלים אלקטרונית שני אזורים, מרכז מידע צבעוני לנהג, תצוגה עילית של מידע על השמשה הקדמית פתיחת והנעת הרכב ללא מפתח ומנוע חזק ומתוחכם במיוחד.

שברולט אקווינוקס – ה-SUV המצליח שכבר משווק ברחבי העולם ומגיע בשתי רמות גימור,LS ו-LT, כאשר האחרונה מגיעה בשתי תצורות הנעה – קדמית ו-4X4. ברכב קיימת אפשרות הגדלת נפח תא הנוסעים או המטען לפי צורך, באמצעות שורת המושבים אחורית שנעה על מסילה, תיבת שישה הילוכים אוטומטית, תא מטען עצום בעל נפח של 892 ליטר, התנעת הרכב מרחוק (ברמת גימור LT), מסך מגע 7" הכולל מערכת Mylink,מצלמת נסיעה לאחור ו- Bluetooth.

שברולט קמארו 2015 במבחן דרכים. אתר יצרן
שברולט קמארו/אתר יצרן

שברולט ספארק החדשה – נחיתה ראשונה בישראל לדגם האוטומטי שקובע רף חדש בשוק מכוניות המיני עם מנוע 1.4 ליטר ו-98 כ"ס. ביחס למתחרותיה, מדובר בשורת יתרונות מובהקים שהופכים את הדגם לחסכוני, יעיל יותר וכן, גם מתקדם יותר. בין השאר, בזכות מערכת "אפל קאר פליי", שמסתנכרנת עם הסמארטפון ומציגה נתונים ואפליקציות במסך מגע בגודל 7 אינטש צבעוני ומתקדם.

שברולט "מאליבו" – אחד מדגמי המותג הנמכרים בישראל שבגרסתו החדשה מגיע עם כמה חידושים, ביניהם, מנוע 1.5 ליטר טורבו חזק וחסכוני, עם 160 כ"ס וצריכת דלק מרשימה של עד 15.7 ק"מ לליטר. בנוסף, הוא מצויד במערכות בטיחות בלעדיות הכוללות 10 כריות אוויר (היחידה לעומת המתחרות), כמו גם מערכת המנגישה להורים את ביצועי הנהיגה של הילדים ברכב. גם במאליבו ממתינה מערכת "אפל קאר פליי" מתקדמת עם מסך 7 אינטש.

יום המכירות, שיתפרסם תחת הסלוגן THE TIME HAS COME, יתקיים במתחם האירועים "לאגו" שבראשון לציון ביום שישי, 12 בפברואר בין השעות 9:00-15:00.

ב-UMI מבטיחים לרוכשי הדגמים החדשים שלל מתנות והטבות, ביניהן זוג כרטיסים למשחק של מנצ'סטר יונייטד כולל טיסה ואירוח מפואר, שברולט קמארו לשבוע שלם ומכשיר אייפון 6S במתנה.

בואו לצפות באירוע ההשקה של שברולט בשידור חיי בוואלה!NEWS היום בשעה 19:30

וואלה! NEWS בשיתוף UMI

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully