וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נבחרת שברולט החדשה הגיעה לישראל

11.2.2016 / 13:14

יבואנית שברולט לישראל פותחת את השנה עם הצגתם של ארבעה דגמים חשובים, בהם מאליבו מחודשת, רכב הפנאי אקווינוקס ומכונית השרירים שברולט קמארו. עוד מבטיחים בחברה - שיפור גדול ביחס ללקוח ובאיכות השירות

ניר בן טובים

באירוע שהתקיים היום (חמישי) בראשון לציון חשפה קבוצת UMI את נבחרת שברולט החדשה לשנת 2016. חלק מהשמות יהיו מוכרים לקהל המקומי מהדגמים הנוכחיים, אך לראשונה בארצנו הצנועה משווקת באופן רשמי ובייבוא סדיר מכונית השרירים האמריקנית, שברולט קמארו. אליה מצטרף גם רכב הפנאי אקווינוקס שמחליף את קפטיבה ספורט ולצידם מאליבו המחודשת וספארק העירונית. בחברה מעריכים ששנה זו תהיה הטובה ביותר של מותג שברולט בשנים האחרונות, ונערכים להגדיל בשיעור חד את היקף המכירות ב-2016 והלאה.

שברולט קמארו

דגמי שברולט 2016 בישראל. ניר בן טובים
שברולט קמארו החדשה בישראל/ניר בן טובים

החגיגה הרשמית נפתחת כמובן עם השקתה של שברולט קמארו 2016, מכונית הספורט האמריקנית שהציגה את הדור השישי של הסדרה במאי 2015. היא מבוססת על פלטפורמת קדילאק ATS, היא קלה מקודמתה ב-10%, ו-70% מהרכיבים שבה הינם בלעדיים לדגם זה (אינם משותפים לשאר דגמי GM).

בארץ, תשווק קמארו החדשה עם מנוע 3.6 ל' ששה צילינדרים המחלץ תפוקה מרבית של 335 כ"ס ו-39.1 קג"מ ב-5,300 סל"ד, בחיבור אל תיבת הילוכים אוטומטית 8 מהירויות. הכוח עובר לגלגלים מאחור, ועל פי נתוני היצרן מאיצה הקמארו ל-100 קמ"ש ב-5.1 שניות.

האבזור בקמארו כולל את רוב הרכיבים שתמצאו במכוניות שברולט הבכירות, כמו למשל בקרת מדיה ראשית MY LINK עם חיבורי USB ו-AUX, בלוטות', בקרת שיוט ועוד, כשלכך מתווספים מושבי ספורט מהודרים ועוד.

המחיר לקמארו בישראל:

מחיר דגם הבסיס LT, יעלה 329 אלף שקלים. תוספת של חבילת אבזור מיוחדת עם חישוקי 20 אינטש מושחרים מעלה את המחיר ל-349 אלף שקלים.

עוד באותו נושא

הוצגה: שברולט קרוז החדשה

לכתבה המלאה

שברולט אקווינוקס

דגמי שברולט 2016 בישראל. ניר בן-טובים, ניר בן טובים
דגמי שברולט 2016 בישראל/ניר בן טובים, ניר בן-טובים

שברולט אקווינוקס נכנס בישראל לנעליו של קפטיבה ספורט שיוצא לגמלאות, והוא יתגבר את שברולט טראקס עם פניה למשפחות גדולות יותר בזכות מרחבי פנים נדיבים ואבזור עשיר. הוא פותח בראשיתו (2004) יחד עם פוטניאק עליה השלום וחלק מכלולים אפילו עם שברולט טריילבלייזר אי שם בתחילת העשור הקודם.

ב-2015 הוא זכה למתיחת פנים (דור שני+) במסגרת תערוכת שיקגו ואמץ טכנולוגית הינע חסכוניות יותר. בחזיתו, שוכן מנוע ה-2.4 ל' של GM המפיק 182 כ"ס ו-26 קג"מ, ומחובר לתיבת הילוכים אוטומטית 6 מהירויות. צריכת הדלק הממוצעת במנוע זה עומדת על כ-12 ק"מ לליטר בערך.

האקווינקוס מושיב חמישה אנשים באורך של 4.77 מ' ורוחב של 1.83 מ' עם בסיס גלגלים של 2.87 מ' ותא מטען עצום שמגיע ללא קיפול המושבים ל-900 ל'. הוא יימכר בארץ ברמת גימור LS ו-LT עם מסך מגע 7 אינטש, הנעה קדמית, או כפולה, מפתח חכם להנעת הרכב מרחוק, מצלמת ראיה לאחור ועוד.

המחיר לשברולט אקווינקוס בישראל: החל ב-170 אלף שקלים לגרסת הנעה קדמית.

שברולט ספארק

דגמי שברולט 2016 בישראל. ניר בן-טובים, ניר בן טובים
דגמי שברולט 2016 בישראל/ניר בן טובים, ניר בן-טובים

שברולט ספארק נמצאת בישראל מזה חודשיים בערך ואינה זקוקה להקדמות מיוחדות. המיני העירונית התקדמה באופן משמעותי בהשוואה לקודמתה ומצוידת באיכויות טובות בהרבה לעומת הדור הראשון, מנוע משופר ותיבת הילוכים רציפה חדישה.

ספראק חולקת את הפלטפורמה עם תאומתה הגרמנית אופל קארל, וכמוה מציעה מידות זעירות למחייה אורבנית פקוקה. בחזיתה מנוע 1.0 ל' עם 74 כ"ס או מנוע 1.4 ל' עם 98 כ"ס ותיבת הילוכים ידנית 5 מהירויות או רציפה. צריכת הדלק הממוצעת לפי היצרן היא 20 ק"מ לליטר.

תא הנוסעים כולל בקרת מדיה ראשית משופרת לה צג 7 אינטש עם מערכת Apple CarPlay, שליטה על הפקדים מגלגל ההגה, כניסות USB ו-AUX, ובגרסאות בכירות חיישני נסיעה לאחור, מצלמת רוורס, חישוקי 15 אינטש ועוד. בצד הבטיחותי - 6 כריות אוויר, בקרות יציבות ובלימה.

ב-UMI מוסיפים כי מקווים לראותה נוגסת ישירות בהצלחתן של קיה פיקנטו ויונדאי i10.

המחירים לשברולט ספארק בישראל:

ספראק LS ידנית מנוע 1.0 ל': 60,900 שקלים
ספארק LT ידנית מנוע 1.0 ל: 68,900 שקלים
ספארק 1.4 ל' LT אוטומטית: 78,900 שקלי
ספארק 1.4 ל' LT פלוס אוטומטית: 79,900 שקלים
ספארק 1.4 ל' LTZ אוטומטית: 82,500 שקלים.

שברולט מאליבו

דגמי שברולט 2016 בישראל. ניר בן-טובים, ניר בן טובים
דגמי שברולט 2016 בישראל/ניר בן טובים, ניר בן-טובים

השינוי באסטרטגית השיווק של שברולט הביא לכך שמתיחות פנים נעשות במרווחי זמן קצרים יותר. כתוצאה מכך, היצרן אמריקני אף מעדכן את יחידות ההינע באופן מקביל בהתאם לצרכי השוק; ראייה לכך היא הצגתה של שברולט מאליבו המחודשת בארץ כשלזו מנוע בינוני בנפחו - 1.5 ל' טורבו עם 160 כ"ס, ו-22 קג"מ הזמינים מ-2,000 סל"ד, ותיבת הילוכים אוטומטית 6 מהירויות. היא מאיצה ל-100 קמ"ש ב-8.5 ש' וצריכת הדלק הממוצעת לפי היצרן עומדת על 15 ק"מ לליטר. בונוס נוסף הוא היותה מדורגת 5 במדד זיהום האוויר (לעומת 15 בדור הקודם).

מערכות הפנים של מאליבו דומות לרוב דגמי החברה כאמור עם שליטה ממורכזת על גרעין הפקודות דרך צג המגע הראשי (7 אינטש) כשבסביבת הנהיגה תוספות בסיסיות כ-USB, ו-AUX, בלטות' וכדומה. למאליבו 2016 מעטפת הגנה עם 10 כריות אוויר.

בשברולט טוענים שהמאליבו שמרה על איכות הריסון הגבוהה ואף השתפרה ביכולתה הדינמית.

המחירים לשברולט מאליבו החדשה בישראל: החל ב-160 אלף שקלים.

הלקוח במרכז, והדגמים שבדרך

דגמי שברולט 2016 בישראל. ניר בן טובים
דגמי שברולט 2016 בישראל/ניר בן טובים

במסגרת האירוע סיפרו ב-UMI כי בכוונתם ליישם השנה גישת שירות משופרת באופן ניכר המבטיחה לשים את הלקוח במרכז ולהעניק לו טיפול מסור על פי פילוסופיית המותג האמריקני - Chevrolet Complete Care. סגן נשיא GM, מייק דברו, שנכח באירוע ההשקה אומר כי בג'נרל מוטורס האזינו בקשב רב ללקוחות. "אנחנו נמצאים ברשתות החברתיות ומתייחסים לכל בעיה ולו הקטנה ביותר. אין דבר כזה רכב חסין מפני תקלות, אבל אנחנו נעשה מאמצים למצוא פתרונות גם אם המכונית כבר אינה באחריות".

דברו מתייחס גם לנטישה של שברולט מאירופה, ומסביר כי בסופו של דבר נאלצו לקבל החלטה לתת לאופל/ווקסהול את הבמה ולחפש את הצלחת שברולט במקומות אחרים בהתאם למוצרים הגלובליים של החברה.

במבט על השוק המקומי, שברולט ישראל מציינת כבר קרוב ל-70 שנות פעילות, וב-5 השנים האחרונות מציינת כי מסרה למעלה מ-52 אלף כלי רכב. מלבד הדגמים שאוזכרו לעיל, לקראת יוני תגיע לחופי המדינה קמארו קונברטיבל, במהלך הרבעון השלישי תגיע קפטיבה דיזל 7 מקומות, ולאחריה שברולט קרוז טורבו החדשה (עשויה לנחות כאן בתחילת 2017).

גלית עיני, סמנכ"לית השיווק והמכירות ב-UMI, אומרת כי הצפי השנה הוא לגידול של כ-40% במסירות. בנוגע למותג ביואיק, מסרה כי בהתאם לאסטרטגיה של GM, ביואיק אינה נכללת בקו המוצרים הגלובליים ועל כן לא תיובא לארץ.

עוד הרבה על שברולט בוואלה! רכב

  • עוד באותו נושא:
  • שברולט
  • umi

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully