וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הגרמנים באים: אודי RS3 החדשה בישראל ו-ב.מ.וו סדרה 1 ו-2 מעודכנות

14.11.2017 / 10:46

ה-RS3 החדשה תוצע גם בגרסת סדאן. המשקל הופחת בכמה עשרות ק"ג, המנוע מפיק 400 כ"ס והמחיר מתחיל ב-410 אלף שקלים. מתיחת פנים לב.מ.וו סדרה 1 ו-2 עם חידושים היקפיים ובמערכות הבטיחות האקטיביות

אודי RS3. יצרן, אתר יצרן
אודי RS3. ביצועים כמו של מכוניות על, כמעט/אתר יצרן, יצרן

עם פוטנציאל להמיס את האספלט תחתיה, נחתה בימים אלו אודי RS3 החדשה בישראל כשהיא חמושה בשלל חידושים וחיזוק באורווה. בראשם כאמור, מנוע ה-2.5 ל' טורבו בחזית שעבר כמה שדרוגים, כשלכך מתווספים קצת עדכונים מבחוץ וכן בתא הנוסעים, שמוצע השנה גם עם לוח המחוונים הוירטואלי.

מנוע ה-5 צילינדרים של ה-RS3 העפיל ב-2017 לגזרת ה-400 כ"ס. המספרים מדברים על שיא ההספק ב-5,500 סל"ד ומומנט שעלה ב-1.5 קג"מ ל-48.9 קג"מ הזמינים מ-1,700 סל"ד. בחיבור אל תיבת הילוכים דו-מצמדית 7 מהירויות 'אס-טרוניק', היא מאיצה ל-100 קמ"ש ב-4.1 שניות (קיזוז של 0.2 ש' מהדגם הקודם), ועד מהירות מרבית מבוקרת אלקטרונית של 252 קמ"ש.

שתי התצורות של ה-RS3, הסדאן ו-ספורטבק, מגיעות עם רמת אבזור גבוהה במישור הטכנולוגי וכן בשימושיות של מערכות המידע והבטיחות. המרכבים הונמכו ב-2.5 ס"מ, הוקשחו וניתן לרכוש את הרכב עם מערכת נהיגה אדפטיבית עם חמישה מצבי כיול להיגוי והבולמים. בפנים, ניתן לראשונה לצייד את ה-RS3 עם לוח מחוונים וירטואלי 12.3 אינטש.

המחירים ל-RS3 יחלו ב-410 אלף שקלים או 415 אלף שקלים לתצורת הסדאן. במחירים אלו, ה-RS3 מקבלת אבזור מלא, כולל חישוקי 18 אינטש, חלון פנורמי, מערכת שמע 10 רמקולים 'אודי-סאונד-סיסטם' עם סאב-וופר, חיישני תאורה, גשם ומערכות התרעה בפני תאונות - בקרת סטיה מנתיב, בקרת שיוט אדפטיבית ועוד.

הבווארים

ב.מ.וו סדרה 1. BMW, אתר יצרן
ב.מ.וו סדרה 1/אתר יצרן, BMW

מהעבר השני, פרסמה השבוע יבואנית דגמי ב.מ.וו לישראל דלק מוטורס על התחלת מכירותיהן של סדרה 1 ו-2 אחרי מקצה עדכונים שנחשף בתחילת הקיץ האחרון (מאי). עיקר הבשורות טמונות בהימצאותן של מערכות בטיחות אקטיביות בכל רמות הבסיס וממשק חדש להפעלת מערכות הפנים. לדברי ברק כהן, מנהל חטיבת BMW ביבואנית: "המכוניות יוצגו לראשונה באירוע המכירות של דגמי 2018 שיתקיים השבוע ב-17-15 בנובמבר".

שתי הסדרות מקבלות את אותן מערכות התרעה חכמות מטכנולוגיית ה-BMW Driving assistant:

• התרעה על סטייה מנתיב מעל 70 קמ"ש.

• התרעה על התנגשות בכלי רכב מלפנים.

• בלימה אוטונומית למניעת התנגשות בהולכי רגל בטווח מהירות 10-60 קמ"ש.

• בלימה אוטונומית למניעת התנגשות בכלי רכב מלפנים בטווח מהירות 5-60 קמ"ש.

• התרעה על עייפות נהג.

עוד בחידושים, מערכת ה-iDrive 6 עם יכולות גרפיות משופרות בדומה לסדרות הבכירות 5 ו-7 בכלל זה עם הקרנת מידע מספר הטלפונים בעברית. בצד הקוסמטי עברו השתיים מתיחת פנים עם דגשים בקו החלונות, הפגושים ויחידות התאורה כשכל דגם ערכות ספורטיביות בתשלום כולל כמובן מהדורות M. בהרכב המנועים לא חל שינוי מהותי, כאשר אלה הגרסאות שתימכרנה בישראל:

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
מחירי ב.מ.וו סדרות 1 ו-2. יצרן, אתר יצרן
מחירי ב.מ.וו סדרות 1 ו-2/אתר יצרן, יצרן
  • עוד באותו נושא:
  • BMW
  • אודי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully