וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השקה: אופניים חשמליים של A2B בישראל

27.1.2013 / 15:15

האופניים החשמליים A2B של הירו ההודית מגיעים כעת גם לישראל. 3 דגמים יפתחו את ההיצע והמחיר החל מ-5,900 שקל

ממשיכים לחשמל את שבילי האופניים. אופני A2B החשמליים של היצרנית ההודית הירו (Hero) משווקים כעת בישראל על ידי UMI, יבואנית שברולט לישראל. הביקוש הגובר לאופניים חשמליים בישראל העלה בהתאם את היצע הדגמים הנמכרים כאן. הירו תפתח את המתקפה עם 3 דגמים בתחילת הדרך.

הראשון, A2B Edge הנם אופניים קטנים מתקפלים המאפשרים נשיאה בתא המטען של המכונית או אף לעלות עמם אל הרכבת. הסוללה והמנוע יעניקו כמתחייב בתקנות הספק של 250 וואט ומהירות מרבית של 25 קמ"ש, אך גם טווח רכיבה של 40 ק"מ בין טעינות שמשכן כ-5 שעות. כמו כן, מוצעים בהם 8 הילוכים ומשקלם 18 קילוגרמים. מחירם 5,900 שקל.

הדגם השני, A2B Hybrid 24, הדגם המעוצב של החברה שמאפשר שימוש מגוון וממדים בינוניים. עם מנוע והספק זהה, יציעו אלה טווח רכיבה גדול של 70 ק"מ, 8 הילוכים ובלמי דיסק. משקלם יעמוד על 27 ק"ג ומחירם 9,900 שקל.

הדגם השלישי, A2B Ride 36, אופני עיר עם שלדה קלה לשימוש מבוגרים וצעירים בסביבה עירונית. יציע תכונות דומות לשני הקודמים, עם טווח רכיבה של 40 ק"מ בין טעינות, 7 הילוכים ומשקל של 21 ק"ג. מחירם של אלה יעמוד על 7,300 שקל.

שלושת הדגמים יציעו גם צג מידע עם מצב הטעינה, מהירות, מידת התגבור החשמלי, מדידת מרחק ותאורה, סוללות מסוג ליטיום-יון שמיועדות למזור חיים של כ-500 טעינות (עלות החלפה בין 1,900 ל-2,400 שקל), טעינה מלאה אורכת כ-5 שעות, אחריות של 10 שנים על השלדה ואחריות של שנה ועד שנתיים על המערכת החשמלית. בקרוב יצטרפו שני דגמים נוספים אל ההיצע, ה'טרקינג' עם גלגלי 29 אינטש שכוללים גם מפתח אלקטרוני לאבטחה, חישני מומנט, סוללה דקה ועוד וה'לז'ר (גלגלי 26 אינטש) הגרסה הנשית שלהן במחיר של 9,300 שקל.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

תקינה מחמירה לשוק פרוץ

אבי ארוך, מנכ"ל UMI יבואנית אופני A2B של הירו הדגיש במסיבת העיתונאים את המצב הבעייתי כיום בשוק האופניים החשמליים בישראל. לדבריו, התחרות בשוק האופניים החשמליים בישראל הנה "מעניינת". מחד, ישנה תקינה קשה ומחמירה בכל הקשור לתנאים שעל האופניים החשמליים לעמוד כדי להיכנס לישראל, אך מנגד, השוק פרוץ לחלוטין. בצורה גלויה נמכרים בישראל אופניים חשמליים לא תקניים ולא חוקיים (הרכבה מאולתרת ועם מתג מצערת האסור בחוק) והם למעשה למרות היותם לא חוקיים, ושלטים בשוק.

עוד מוסיף ארוך, כי עד שלא יהיה פתרון מעשי אכיפתי בנושא, המכירות של מותגים חוקיים בישראל לעולם יהיו מוגבלות. להזכירכם, רכיבה על אופניים לא תקניות אינה חוקית, עלולה לגרור קנס ובמקרה של תאונה או פגיעה בהולך רגל, המשמעות החוקית היא כשל נהיגה ברכב ללא רישיון וללא ביטוח. רכיבה על אופניים חשמליים מותרת מגיל 14, עם קסדה ועל הכביש או שבילי אופניים בלבד.

הירו ההודית הנה אחת מיצרניות הדו-גלגלי הגדולות העולם. זו מייצרת אופנועים, קטנועים וכלי רכב דו-גלגליים חשמליים ומשווקת אותם ב-83 מדינות מסביב לעולם. מפעליה שבהודו כוללים 20,000 עובדים וכושר הייצור הגבוה שלה מאפשר לחברה להחזיק בנתח שוק של 40 אחוז מכלל הדו-גלגלי בתת היבשת. בימים אלה מקימים הירו מפעלי הרכבה בגרמניה כדי להתקרב עוד יותר לשוק האירופי המתפתח.

עוד חדשות דו-גלגלי בוואלה! רכב

גם אתם רוכבים על אופניים חשמליים? ספרו לנו בפייסבוק של וואלה! רכב

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully