וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ימאהה MT-07 מוגבל הספק וטריסיטי בישראל

ימאהה מחדשת שני כלים בישראל. תציע את ה-MT-07 עם הספק של 47 כ"ס וגם נחשף מחירו של הטריסיטי, הקטנוע התלת גלגלי החדש - 22,985 שקל

השקה קטנוע תלת גלגלי ימאהה טריסיטי 125. אתר יצרן
ימאהה טריסיטי החדש: 22,985 שקל/אתר יצרן

מטרו מוטור, יבואנית ימאהה בישראל החלה לשווק בישראל שני כלים חשובים מתוצרת ימאהה. הראשון והחשוב ביותר הוא הטריסיטי, קטנוע תלת גלגלי חדש וחדשני המיועד לרוכבים עירוניים. עם שני גללגים בחזית, מנוע 125 סמ"ק שמפיק 11 כ"ס ומשקל קל, הטריסיטי הוא לא רק אחד מהכלים התלת גלגליים המהנים והבטוחים לרכיבה, אלא גם הזול שבהם, כאשר המחיר שנקבע לו עומד על 22,985 שקל בלבד. על הטריסיטי החדש רכבנו באירוע ההשקה העולמי ובקרוב נערוך לו גם מבחן על כבישי ישראל.

בנוסף, מטרו החלה להציע אופנועים גם בקטגוריית הרישוי A1, לאחר תיקון רמת ההספק של המנועים ל-47 כ"ס (במקום 33 כ"ס עד כה). לצדו של הימאהה T-MAX 530, הקטנוע הספורטיבי הפופולארי בישראל, מטרו תציע גם את הימאהה MT-07 בגרסת מנוע מוגבלת הספק בהתאם. ה-MT-07 מוגבל ההספק זהה לגמרי לדגם שאינו מוגבל וכולל מנוע טווין בנפח 689 סמ"ק (75 כ"ס בגרסה הלא מוגבלת), שלדת אלומיניום, משקל רטוב של 179 ק"ג (רטוב), זרוע אחורית א-סימטרית, בלמים קדמיים בקוטר 282 מ"מ ועוד. מחירה של הגרסה המוגבלת זהה לזה של הגרסה שאינה מוגבלת - 59,213 שקל.

עוד על ימאהה בוואלה! רכב

חדשות דו-גלגלי, מבחני רכיבה ומבחנים ארוכי טווח בוואלה! רכב

לייק אחד ואתם חברים בקהילה המוטורית הגדולה בישראל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully