וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שישה אופנועים חדשים להונדה בישראל

היצע אופנועי הונדה בישראל מתרחב מאוד - שישה אופנועים חדשים יחלו ב-CBR300R החדש ועד ה-CBR1000RR SP

אופנועי הונדה החדשים. רונן טופלברג
אופנועי הונדה החדשים/רונן טופלברג

רגע לפני החורף, מאיר יבואנית הונדה לישראל, מחדשת חלק נכבד מהיצע האופנועים והקטנועים שלה בישראל. אחרי שהשיקה בישראל את הפורזה, מגיע תורם של שישה כלים חדשים לעמוד לצדו באולם. בסך הכל יעמוד כעת היצע הכלים של הונדה בישראל על 29 דגמים, מהם 9 חדשים לשנת 2014.

האופנוע הראשון והחשוב ביותר הוא ה-CBR300R החדש. האופנוע שעליו תוטל המשימה להיכנס לנעליו הגדולות של ה-CBR250R היוצא שנמכר במעל ל-500 יחידות מאז הושק בישראל. האופנוע החדש הגדיל במעט את נפח המנוע והעלה את ההספק ב-3 כ"ס כדי לשפר את התחרות מול יריבו, קוואסאקי נינג'ה 300R. מחירו יעמוד כעת על 42,900 שקל.

האופנוע השני, הנו ה-MSX125, האופנוע הקטן בקבוצה אשר נבחן על ידנו מיד עם הגעתו לישראל. אופנוע זה מיועד לרוכבים צעירים ומציע פרט לממדים זעירים, רכיבים של כלים 'גדולים' כמו מזלג הפוך, בלמים חזקים ועוד. מחירו של זה עומד על 20,900 שקל ובהונדה מצפים למכור ממנו 200 יחידות.

צמד האופנועים הבא מגיע יחד, כשתי גרסאות לאותה תפישה – ה-CBR650F עם פיירינג מלא בהשראת אופנועי הספורט של הקבוצה ואחיו, ה-CB650F העירום. שני אופנועים אלה חולקים שלדה ומנוע, אך נבדלים בשימושיות. בעוד האופנוע העירום מציע תנוחת רכיבה זקופה ומיועד לשימוש יומיומי, הדגם הלבוש מנסה להכניס את הרוכב אל העולם הספורטיבי עם תנוחה רכונה מעט לפנים. לשניהם כאמור מנוע 4 צילינדרים בשורה שמפיק 87 כ"ס ושניהם יחליפו את ההורנט הוותיק. מחירי השניים יעמדו על 66,900 שקל ל-CB650F וכן 72,900 שקל ל-CBR650F.

בהונדה שומרים על צניעות בכל הקשור לפוטנציאל המכירות, אך אחד האופנועים המושכים והמעניינים היה ה-CB1100. זהו אופנוע מודרני לגמרי שמעוצב ברוח רטרו כדגמי הונדה של שנות השבעים. במחיר של 99,000 שקל, הונדה לטעמנו, עשויים למצוא את עצמם מופתעים מהביקוש לדגם שכזה.

בקצה הפירמידה נמצאת הגרסה הרייסירית של ה-CBR1000RR, ה-SP. במחיר של 155,900 שקל מקבלים מנוע מחוזק, מתלי אוהלינס מעובים, בלמים חזקים עם קאליפרים מונובלוק רדיאליים של ברמבו ועוד. אופנוע זה צפוי להימכר בישראל ביחידות בודדות בלבד.

אופנועי הונדה החדשים. רונן טופלברג
הונדה CB650F - עירום וזול/רונן טופלברג

השוק דורך במקום, הונדה צומחת

על פי ההערכות, שוק הדו-גלגלי בישראל יסיים את 2014 עם 14,500 יחידות בלבד - פחות אפילו מהחודש החלש ביותר בשוק המכוניות. אולם למרות קוטנו של השוק, הונדה מצליחה לרשום עליה של 3 אחוזים במכירות עד כה וחברה מצפים שבזכות האופנועים החדשים, לסיים את השנה עם גידול של 7-8 אחוזים במכירות לעומת שנת 2013.

מתוך ההיצע הקיים, קבוצת ה-251-500 סמ"ק רשמה את הגידול המשמעותי ביותר בהונדה - 220 אחוזים ומסירותיה שם מהווים 16 אחוזים מהשוק כולו.

בהמשך, אורן בננו, מנהל חטיבת האופנועים רושם הצלחה נקודתית עם דגמים כמו ה-NC750X (אשר היה אצלנו במסגרת מבחן ארוך טווח) ממנו נמכרו מאה יחידות מאז הושק בישראל. עוד מציין בננו כי בהונדה מצפים בדריכות לשינוי תקנות המיסוי לכלי דו-גלגלי בישראל. תקנות אשר כבר הספיקו לגרום להפסקת יבואו של האינטגרה, הקטנוע הגדול והפופולארי של הונדה בישראל. על פי ההערכות, התקנות החדשות לא יבחינו עוד בין קטנועים לאופנועים, אך הצפי גורסי כי קטנועי המנהלים הם אלה שיפגעו ביותר ולכן עתידו של האינטגרה טרם הובהר.

עוד חדשות דו-גלגלי בוואלה! רכב

קונים אופנוע חדש? כדאי שתבקרו כאן

לייק אחד ואתם חברים בקהילה המוטורית הגדולה בישראל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully