וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דוקאטי חושפת אופנוע חדש-ישן: סקרמבלר

הסקרמבלר החדש של דוקאטי שנחשף בתערוכת האופנועים בגרמניה, יהיה לדגם הכניסה החדש לחברה מבולוניה. בארץ בסוף הרבעון הראשון של 2015

דוקאטי סקרמבלר. אתר יצרן
דוקאטי סקרמבלר/אתר יצרן

במה שהייתה לאחת החשיפות המעיקות של השנה, בה חשפה היצרנית האיטלקית תמונות יחידות כרמז יומי במשך כחודש, נחשף סוף סוף האופנוע החדש מבית דוקאטי - סקרמבלר. זהו אופנוע פשוט בתכנונו שמשלב הופעה של אופנוע שבילים ספורטיבי, עם תכונות של אופנוע כביש ומנוע חזק.

אופנוע זה נולד אומנם בהשראת הסקרמבלר של דוקאטי משנות השישים והשבעים, אך קלאודיו דומיליקלי מנכ"ל דוקאטי מסביר כי זהו לא אופנוע רטרו, אלא המשך אבולוציוני של הדגם ההוא מלפני חמישים שנים, כאילו החברה האיטלקית לא הפסיקה לייצרו מעולם. בהתאם לכך, דוקאטי מציגים את הסקרמבלר החדש בארבע גרסאות עיצוב ייחודיות - 'קלאסיק', 'פול-ת'רוטל', אורבן אנדורו וה'איקון'. כל אחת נבדלת מרעותה בסממני עיצוב אישיים ניתנים גם להתאמה עצמאית.

למרות שהסקרמבלר צפוי להיות זול משמעותית משאר דגמי דוקאטי ולמעשה להוות דגם הכניסה החדש לאופנועי החברה, דוקאטי התקינו בו זרוע אחורית מאלומיניום וכך גם כיסויי המנוע, פנסי לד מלפנים ומאחור ולוח מחוונים LCD. בליבו נמצא מנוע ה-803 סמ"ק ששמש עד כה במונסטר 796 וגם בדגמים נוספים. מנוע זה נותר מקורר אוויר-שמן בשם התחושה הקלאסית.

דוקאטי סקרמבלר החדש יגיע אל אולמות התצוגה מסביב לעולם בינואר הקרוב. לישראל יגיע בסוף הרבעון הראשון של 2015.

דוקאטי סקרמבלר. אתר יצרן
דוקאטי סקרמבלר/אתר יצרן
דוקאטי סקרמבלר. אתר יצרן
דוקאטי סקרמבלר/אתר יצרן
דוקאטי סקרמבלר. אתר יצרן
דוקאטי סקרמבלר/אתר יצרן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully