וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספר מסלולי שטח: 40 גוונים של צהוב, ברכב 4X4

13.9.2014 / 8:23

בימים בהם כולם ממציאים אפליקציות דיגיטליות, יואב קווה הפיק ספר נייר ובו 40 מסלולים לטיולי שטח מהצפון עד הדרום, מדיפנדר ועד ג'יפון. הספר יכול להיות מתנה קלאסית לחגים, או מאגר ידע הזמין בכל מקום בו כבר אין קליטה. לרכוש ולשמור

4X4 ספר מסלולי שבילים בישראל של יואב קווה. צלם: רמי גלבוע,
4X4 ספר מסלולי שבילים בישראל של יואב קווה/צלם: רמי גלבוע

יואב קווה הוא עיתונאי רכב ומדריך נהיגה וטיולים, בעבר כבר הוציא שני ספרי מסלולי שטח. הספר החדש מיוחד בכך שהוא יוצא בתקופה קשה לעיתונות המודפסת, אבל הוא מספק את הסחורה האהובה עלינו - מידע מדויק ומפורט למסלולי טיולים קלאסיים וגם חדשניים, בשיטת ניווט קלה וידידותית, עם ציון דרגות הקושי והתאמת המסלול לרמת הנהיגה ולמידת הקרביות של הג'יפ שלך.

הספר הצבעוני אוחז 232 עמודים בגודל 13X23 ס"מ, פורמט מצוין לשמירה בתא הכפפות, ולשימוש בזמן נהיגה. קל למצוא את הטיול הרצוי על פי מפרט המסלול, ומיקומו (צפון, מרכז או דרום). יש מסלולי קל"ב באורך חצי יום, וגם פרויקטים חוצי ישראל באורך יומיים-שלושה. בכל מסלול כלולים סיפור דרך מפורט ומפת התמצאות (שאינה פוטרת אתכם מהצטיידות במפה טופוגרפית של ממש). בין המסלולים שזורים סיפורי קרבות ורקע היסטורי, וגם טיפים לנהיגת שטח - כיצד מטפסים, איך נחלצים, ואיך מגיעים הביתה בשלום.

את הספר הוציא קווה בהוצאה עצמית, ובמימון חלקי דרך אתר HeadStart; מאות לקוחות וקוראים רכשו מראש ספרי טיולים, הדרכות נהיגה וטיולי שטח, ובזאת אפשרו לקווה לגייס את התקציב הנחוץ. הנה לכם, שיתוף פעולה מקורי בין העולם הדיגיטלי ועולם הנייר! מחירו של הספר 98 שקלים, ניתן לרכוש אותו גם ברשת (ליחצו כדי להגיע לאתר הרכישה)במחיר 87 שקלים, כולל משלוח לביתכם.

הספר הוא בן לוויה נאמן לכל ג'יפאי הרוצה לגלות את נפלאות הארץ הזו, בדרך הטובה ביותר שאנחנו מכירים - בשיירה אינטימית של 2-3 רכבי שטח, בבידוד ובניתוק מהבלי העולם החיצוני.

עוד שטח ופנאי בוואלה! רכב

לייק אחד ואתם חברים בקהילה המוטורית הגדולה בישראל

  • עוד באותו נושא:
  • יואב קווה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully