וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מועדון החמש חוגג, 30 שנים

4.9.2014 / 21:03

מכוניות הופכות לאספנות אחרי 30 שנים על הכביש, אבל עכשיו מועדון החמש לאספני הרכב הופך בעצמו לקלאסי

מועדון החמש לאספני רכב קלאסי חוגג 30 שנים. מועדון החמש,
מועדון החמש לאספני רכב קלאסי חוגג 30 שנים/מועדון החמש

מזל טוב. מועדון החמש לאספני הרכב הקלאסי חוגג יומולדת 30, כמניין השנים הדרוש להפיכת מכונית לרכב אספנות. מועדון רכב יוקרתי זה שמאגד עשרות חברים ומאות כלי רכב, יערוך ביום שישי (5 בספטמבר) בשעה 17:00 אירוע מיוחד לציון יום ההולדת במתחם החניה של היכל נוקיה בתל אביב.

אירוע זה יערך במשותף עם מועדון קורבט, אשר חבריו יציגו במאורע את כל דורות הקורבט, כולל מכונית קוצבת אמיתית שהגיעה ממירוצי האינדי 500. באירוע זה צפויים לקחת חלק מאות או אף אלפי מבקרים והכניסה הנה חופשית לכולם, אז אם אתם בגוש דן, כדאי להגיע למאורע.

אודות מועדון החמש
מועדון החמש, מועדון הרכב הקלאסי והאספנות בישראל, הוא מלכ"ר (עמותה רשומה) התנדבותי המאגד בתוכו את אספני וחובבי הרכב הקלאסי בישראל. המועדון הוקם בחודש מאי 1985 ונחשב למועדון הרכב המוביל והגדול בישראל.

מקור שמו הוא בחמש הספרות בלוחיות הרישוי של מכוניות בשנות ה-50 ותחילת שנות ה-60 של המאה ה-20. המועדון מייצג FIVA בישראל - הארגון הבינלאומי של אספני מכוניות עתיקות וקלאסיות. כמו כן מועדון החמש הוא המייצג הרשמי של מספר מועדונים בינלאומיים כדוגמת מועדון הוספה.

מטרות המועדון העיקריות, הן טיפוח אספנות רכבים עתיקים וקלאסיים בישראל, הגברת המודעות להיסטוריה מוטורית, ייצוג קהילת האספנים וחובבי הרכב הקלאסי בפני רשויות המדינה, והדרכה לשימוש נכון ברכבים עתיקים.


אודות מועדון הקורבט ישראל (ICC)
מועדון הקורבט הישראלי ICC (ISRAEL CORVETTE CLUB) הוקם בשנת 2010 ע"י מספר משוגעים לנושא ומאגד בתוכו רכבי קורבט משנות ה 60 ועד היום. למרות שחלק מהרכבים בני יותר מ 50 שנה הרכבים משופצים למצב תצוגה ונסיעה.

המועדון מוכר ע"י GM יצרנית הרכב העולמי שנתנה את ברכתה להקמת מועדון קורבט בארץ הקודש. כמו כן המועדון נהנה מחסות UMI יבואנית מותג שברולט וקאדילק בישראל.
מאחר וכיום רוב הרכבים הרשומים במועדון הינם רכבי אספנות ובעלי הרכבים חברים במועדון ה 5 משתתפים החברים באירועים המגוונים של מועדון ה 5 כגון טיולים, תצוגות ואירועים למען הקהילה.

המועדון סימן לעצמו יעד לטפח ולשמר את הרכבים הקלאסיים והמודעות להיסטוריה המוטורית וכן לחבר בין האנשים שחולקים את אותה האהבה לתחביב המוטורי של נהיגה ברכבי ספורט ככלל ובקורבטים בפרט .

החברים משתפים ביניהם מידע על טיפולים, חלפים וכו' ובשעות הפנאי יוצאים יחדיו לטיולים עם הרכבים בכל רחבי הארץ. התחביב המשותף יצר קשרי חברות שגלשו מעבר לפעילות המועדון וכוללים פעילויות משפחתיות מגוונות.

עוד קלאסיקה ואספנות בוואלה! רכב

לייק אחד ואתם חברים בקהילה המוטורית הגדולה בישראל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully