וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רנו קנגו נקרא לתיקון בטיחותי

410 רכבי רנו קנגו נקראים למוסך לצורך תיקון ליקוי במערכת הבלמים - יתכן וצנרת ה-ABS הותקנה הפוך. משך העבודה 9 שעות

רנו קנגו. אתר יצרן
רנו קנגו/אתר יצרן

בעקבות גילוי תקלה עולמית בייצורו של רנו קנגו, הטנדרון של היצרנית הצרפתית, קרסו, יבואנית רנו לישראל תקרא בימים הקרובים את כלי רכב אלו לתיקון. בקריאה זו נכללים כלי הרכב שיוצרו בין התאריכים 7 בינואר 2013 ועד ה-29 באפריל 2013. בעולם מדובר במספר אלפי כלי רכב ובישראל מדובר ב-410 כלי רכב.

הסיבה לקריאה זו לתיקון קשורה לבטיחות והנה חשובה מאוד. לדברי היצרנית, בכלי הרכב המדוברים יתכן וצנרת מערכת ה-ABS האחראית למניעת נעילת הגלגלים בעת בלימת חירום, הותקנו הפוך. כלומר, בעת לחיצה חזקה על הבלמים, ישנו חשש לבלימה מופחתת של הגלגלים הקדמיים לעומת נעילה של הגלגלים האחוריים (הבלמים הקדמיים זקוקים ללחץ בלימה מוגבר והחלפת הצנרת מעבירה את לחץ זה אל הגלגלים האחוריים). ליקוי בלימה שכזה עלול להוציא את הרכב מאיזון ולגרום לסחרורו, בוודאי שבפניות. זאת ככל הנראה משימוש במערכת ABS חדשה בדגמים המדוברים. לא ידוע עד כה על נפגעים או נזק כתוצאה מליקוי זה.

על פי היבואנית המקומית, הבדיקה תארך כחצי שעה ובמידה ותזוהה התקלה, משך העבודה יעמוד על 9 שעות ובמקרה כזה יועמד לרשות הלקוחות רכב חלופי. הודעה לכל בעלי כלי הרכב הרלוונטיים תישלח בימים הקרובים באמצעות הדואר. בנוסף, ניתן יהיה לבדוק את הצורך בביצוע קריאת התיקון ולקבל מידע נוסף באתר האינטרנט של שירות רנו www.renaultservice.co.il , במחלקת קשרי הלקוחות בטלפון 3575* או על-ידי פניה טלפונית לאחד ממרכזי השירות.

להזכירכם, עלפי החוק בישראל, חובה להגיע עם כלי הרכב לקריאות התיקון. במידה ולא תתבצע ברכב הקריאה לתיקון, לא ניתן יהיה להעבירו את מבחן הכשירות השנתי (טסט) או להעביר בעלות בעת מכירה.

עוד על רנו בוואלה! רכב

עוד קריאות לשירות בישראל ובעולם

לייק אחד ואתם חברים בקהילה המוטורית הגדולה בישראל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully