וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עובדי ליסינג בשירות גנבי הרכב

חוקרי יחידת אתגר בלהב 433 הביאו לסיומו תרגיל עוקץ בגניבת רכב שכלל עובדי חברות ליסינג, שכפול מפתחות והברחת הרכב לשטחים

גניבות רכב. פוינטר,
גניבות רכב/פוינטר

עליית מדרגה בגניבות הרכב בישראל ובאכיפה נגדן. לאחר חודשים ארוכים של חקירה סמויה, חוקרי יחידת אתגר בלהב 433 של משטרת ישראל עצרו הלילה 12 חברי כנופיה שפעלו לגניבת כלי רכב מישראל בדרך מתוחכמת. הקבוצה התמחתה בגניבת כלי רכב מחברות ליסינג והשכרה, בעזרת סיוע שקיבלו מעובדים בחברות אלה.

חברי הכנופיה נהגו לשכור כלי רכב מחברות השכרה וליסינג למשך מספר ימים, בזמן זה שכפלו את מפתחות הרכב, רשמו את קוד הקודן ואף התקינו מכשיר GPS מוסתר ברכב אשר סיפק להם את מיקומו בכל רגע נתון. לאחר החזרת הרכב, יכלו לאתרו בקלות ולגנוב אותו באין מפריע לגניבות רכב וקשירת קשר לביצוע גניבות רכב נוספות.

במהלך החקירה הסמויה התברר כי עם חברי הכנופיה נמנו גם עובדים בחברות ההשכרה והליסינג, אשר סיפקו להם קודים עדכניים ומפתחות לכלי רכב פוטנציאליים לגניבה. לאחר גניבת כלי הרכב הם הועברו שטחי הרשות הפלסטינאית בתיאום עם סוחרי כלי רכב לשם פירוק במשחטות .

מלהב 433 נמסר כי בשעות הבוקר המוקדמות בוצע מעצרם של כלל המעורבים, לצד ביצוע חיפושים בבתיהם ותפיסת חומרים רלוונטיים לפרשה ובכלל זה מחשבים, טלפונים סלולריים, רכוש החשוד כגנוב, כלי רכב ומסמכים. העצורים מובאים לדיון בהארכת מעצרם בבימ"ש השלום ראשון לציון. כמו כן נמסר כי צפויים מעצרים נוספים בפרשה.

לייק אחד ואתם חברים בקהילה המוטורית הגדולה בישראל

  • עוד באותו נושא:
  • להב 433

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully