וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פורשה פנמרה מוכנה לגיהינום

סדנת אדו קומפטישן תמכור לכם קיט מתגבר לפנמרה המפוארת שמעלה את הספקה בכמעט 100 כוחות סוס, בהשראת הסרט 'הלבוי', לכאורה

פורשה פנמרה היא אולי מכונית מנקרת עיניים, אבל זה לא בגלל שהיא היפה ביותר בקטגוריה שלה. אז מה עושים עם מכונית גדולה ומפוארת שהופעה זה לא הצד החזק שלה? נכון, משפרים אותה. ולא בשיפורים מוגזמים שמכערים אותה עוד יותר מכפי שהיא כעת - אלא בעדינות, כפי שעושה כאן סדנת אדו-קומפטישן.

קודם כל עולה שאלה בנוגע לכותר שאדו בחרה: הלבוי. הלבוי (Hellboy) למי שאינו בקיא בגיבורי-על בדיוניים הוא דמות מעולם הקומיקס. ומעבר לכך שהוא יציר השטן שגויס לשירות כוחות האכיפה הסודיים בארה"ב, יש לו גם הרבה מאוד כוח וקרניים (שהוא מנסר מידי פעם) וזרוע שיכולה לרסק טנק לשני חלקים. לא ברור מה הקשר בינו לבין הפורשה הפנמרה הירוקה של אדו-קומפטישן (בעוד ש'הלבוי' עצמו אדום אש), אבל נראה שהם מאמינים שהשניים חולקים משהו.

על כל פנים, הפנמרה המשופרת של אדו מצוידת במנוע שמונה צילינדרים של גרסת ה-S, שהספקו הרשמי טיפס מ-400 כ"ס לכמעט 500 כ"ס (יש גם 465 מוזלת), ונתון המומנט זינק ל-55.9 קג"מ בשידוך לתיבה כפולת מצמד. נתונים אלה, אחרי מקצה שדרוגים (ניהול מנוע, סעפות יניקה, מערכת פליטה), מאפשרים לה להאיץ ל-100 קמ"ש ב-4.6 שניות (5.1 ש' ללא שיפורים), 0 ל-200 קמ"ש ב-16.5 שניות, ועד מהירות מרבית של 190 מיילים לשעה, שהם כ-305 קמ"ש.

בצד הקוסמטי בפרוש יש ממה להתפעל. אולם המוטו של הפרויקט הוא "LESS IS MORE" - פחות זה יותר, ולכן החבילה החיצונית די משעממת. בין המרכיבים שאפשר לרכוש חישוקים בקוטר 21 אינטש, סינר קדמי מתרכובות סיבי פחמן, פתחי אוויר מוגדלים בחזית, חצאיות צד, ותא נוסעים עם תפירה בהירה ומיוחדת של הסדנה סביב המושבים ולוח המחוונים.

המחיר הלא רשמי לפורשה פנמרה הלבוי עומד על כמה עשרות אלפי יורו, לפני מס. לא שזה משנה למי שמוכר את הנשמה שלו לשטן (ולעבדות) כדי להרוויח מספיק כסף לרכוש אותה מלכתחילה.

עוד סדנאות שיפורים בוואלה! רכב

כנסו לדף הפייסבוק שלנו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully