וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פורשה פנמרה מתחזה למכונית-על

פורשה פנמרה טורבו S זומנה לטיפול חם אצל סדנת השיפורים אדו קומפטישן. על המסלול היא החזירה עם ריבית, והאיצה ל-100 קמ"ש ב-3.4 שניות

אין טעם להתלונן על הסיבות בגללן משדרגים ומקשטים מכוניות קלאסיות של פורשה - זו עובדה מוגמרת. מדובר במסורת ארוכת שנים שמתקבלת בהבנה מסוימת אצל מרבית יצרניות הרכב. מעבר לכך, סדנאות השיפורים המיומנות בעולם ממילא מקום משכנן בגרמניה, כך שהחותם הרשמי ניתן ליד הבית.

הפרויקט הכי חדש שעלה לאחרונה שייך למותג אדו-קומפישן – ללא ספק מהנפילים בחבורת המשפרים. כל האמצעים העומדים לרשות המתכננים התרכזו בפורשה פנמרה S טורבו, ולהלן התוצאות המרשימות.

קיט השיפורים של הפנמרה S טורבו (נפח מנוע 4.8 ל'), תגבר את הספקה המרבי ל-700 כ"ס (550 כ"ס במקור), והזניק את המומנט ל-89.3 קג"מ ב-2,500 סל"ד (76.2 קג"מ). על משקל 1.9 טון ודרך תיבת הילוכים כפולת מצמד, אדו קומפטישן חילצה מהפנמרה ביצועים מצוינים: את המיאוץ ל-100 קמ"ש היא סיימה ב-3.4 שניות (3.8 ש') ול-200 קמ"ש הגיעה ב-11.4 שניות לעומת 13.5 שניות בדגם המפעל. לחיצה עד סוף המצערת תטיס את הפנמרה טורבו S ל-340 קמ"ש, וגם זה לדבריהם, "בהגבלה אלקטרונית".

זולת מקצה השיפורים הרגיל במנוע ובמערכות (ניהול, יניקה פליטה, פילטרים ומצתים משופרים), אדו הנמיכה את המרכב וחיזקה את הבלמים. ההפחתה באה לידי ביטוי בצניחה של כ-3 ס"מ במערכת המתלים, כאשר דבוקים למרכב צמיגים מוגדלים על חישוקים מתרכובת סיבי פחמן (קרבון) בקוטר 22 אינטש.

מחיר פורשה פנמרה טורבו S בישראל אגב, עומד קרוב ל-1.7 מיליון שקלים. על הסט הנ"ל אין מחיר עדיין, אבל על פי ניסיון העבר ותעריפיה של אדו, אפשר להמר שהיא תדרוש עבורו כמה עשרות אלפי יורו נכבדים, בלי תוספות.

עוד הרבה סדנאות שיפורים בוואלה! רכב

הצטרפו לקהילת הפייסבוק המוטורית שלנו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully