וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מקלארן P1 מקבלת שיפורים

חברת GSC מוכנה לשדרג לכם את המקלארן P1 בעוד כמה עשרות כוחות סוס, בהנחה שבכלל יש לכם אחת כזו

אם אתם נמנים על אחד מ-375 הלקוחות שהצליחו לרכוש את מכונית העל המתקדמת ביותר בעולם, המקלארן P1, יש לנו שאלה בשבילכם: האם הייתם מוכנים לקחת אותה לחברת שיפורים רק כדי להגדיל לה את העוצמה בקטנה ולקשט אותה בבודי קיט קצת שכונתי? אם השבתם בחיוב, המשיכו לקרוא את ההצעה של חברת GSC הגרמנית.

חברת GSC, ראשי תיבות ל-German Special Customs, מקווים שלפחות נתח זעום מברי המזל שהניחו ידם על ה-P1 יבקרו אותם בסדנה, שכן החברה פיתחה עבור הבריטית החדשה ערכת שדרוגים קלה שעשויה למצוא חן בעיני כמה מהם. בתכנית: כיול קל של מחשב המנוע, מעטפת חיצונית עם קצת שיפורים אירודנימיים וחישוקים חדשים.

מקלארן P1 נייט גלואו. אתר יצרן
מקלארן P1 של חברת GSC/אתר יצרן

המיזם נולד תחת הקוד "מקלארן P1 נייט גלואו", ובהקשר זה התוספות החיצוניות כוללות החלפת הפגוש הקדמי בעיצוב עצמאי של הסדנה עם שילוב נורות LED קבועות, חצאיות צד, ומאחור כנף חדשה, דפיוזר שונה עם פתחי אוויר גדולים יותר ומערכת פליטה עם יציאות כפולות נפרדות במקום הלוע הממורכז המקורי.

התוצאה לא בהכרח מחמיאה למקלארן P1, אבל אולי השיפור תחת מכסה המנוע בכל זאת ישכנע שכדאי לקפוץ לגרמניה. GSC הקצתה למנוע של מקלארן, ה-3.8 ל' טורבו הייבריד תכנית כיול שמעלה את התפוקה המרבית ל-1,000 כ"ס עגולים, כלומר טיפוס של כ-85 כ"ס לערך. החברה מסרבת לפרט איך בדיוק הם עשו זאת, אבל ההסבר החצי רשמי טוען שערכת הפליטה אחראית לחלק לא מבוטל מהשיפורים ביכולת.

ביצועים רשמיים נותרו פחות או יותר דומים לדגם המפעל: 0-100 קמ"ש ב-2.7 ש' ומהירות מרבית של 350 קמ"ש. המחיר לערכה דורש מכם להרים טלפון ל-GSC ולקבל פרטים. וכן, אתם צריכים להוכיח שיש לכם מקלארן P1 בבית, או שלפחות אתם מכירים מישהו כזה.

מקלארן P1 נייט גלואו. אתר יצרן
מקלארן P1 נייט גלואו/אתר יצרן
  • עוד באותו נושא:
  • מקלארן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully