מסע מכוניות קלאסיות לירדן
כשהמכוניות שבמסע היו חדשות, היחסים בין ישראל לירדן היו עכורים. עכשיו כשיש שלום, אפשר לשלב בין השתיים
כשהמכוניות שבמסע היו חדשות, היחסים בין ישראל לירדן היו עכורים. עכשיו כשיש שלום, אפשר לשלב בין השתיים
קלאודיו זאמפולי רצה לבנות את מכונית העל האולטימטיבית של איטליה והעולם. עם מנוע V16, הוא כמעט ועשה זאת
הטסטרוסה של פרארי שינתה את פני סגמנט מכוניות העל של שנות ה-80. המכונית עם הכונסים שהפכה להיסטוריה
היא פרצה את הדרך בשוק האמריקני עם הנעה ועיצוב יוצאי דופן. למרות זאת, לא הצליחה קורד להתרומם
הפיירבירד של פונטיאק נבחרה להוביל את הקו השרירי של היצרן האמריקני. על מכונית השרירים הנפוחה מסטרואידים
ה-5 טורבו של רנו נולדה בשביל לתת בראש למתחרות במסלולי הראלי. זה לא פלא שהיא הצליחה גם במגזר הפרטי
חובבי הרכב מכירים בוודאי את המיורה של למבורגיני, אולם מעטים יודעים מאיפה בכלל הכל התחיל
הוא זכה להיות הכוכב בסדרת הטלוויזיה הבריטית של שנות ה-60 ממנה קיבל את שמו. קבלו את המלאך של וולוו
כשהאחים ג'נסן החליטו כי הגיע הזמן לייצר מכונית משלהם, הם חשבו על כוחות סוס וביצועים. כל נולדה ה-CV8
Iso האיטלקית רצתה לייצר מכונית-על שתכבוש את השוק. דווקא המנוע האמריקני היה בעוכריה
לקרול שלבי היה מטה קסמים שהפך מכוניות למוצלחות ומצליחות. סיפורה של השלבי מוסטאנג
פרוציו למבורגיני מאס בייצור טרקטורים והחל בייצור מכוניות-על. על המיורה ששינתה את התפישה