דעה: אין שום דבר חדש בתקנה המחייבת להאט ליד מעבר חציה
החל מהשבוע חייבים נהגים להאט את המכונית ליד מעברי החציה, גם אם הולך הרגל אינו מתכוון לחצות. האמנם מדובר כאן בחידוש ביחס למצב הקיים? עו"ד רוני פאלוך חושב שלא
החל מהשבוע חייבים נהגים להאט את המכונית ליד מעברי החציה, גם אם הולך הרגל אינו מתכוון לחצות. האמנם מדובר כאן בחידוש ביחס למצב הקיים? עו"ד רוני פאלוך חושב שלא
תביעות מול חברות הביטוח עשויות לגרום להרבה תסכול בשל חוסר הבנת נסיבות המקרה. עו"ד אסף ורשה עונה על מספר שאלות חשובות בנושא
המשטרה יוצאת לאכוף עבירות של רוכבי אופניים חשמלייים, משימה חשובה נוכח הקורבנות על המדרכות. הבעיה היא, שהפניית המשאבים לתחום זה, תפגע ביכולת להתמודד עם עבירות חמורות בהרבה. הפתרון? יש לשקול העברת סמכות לפקחי הערים
הנתונים הוכיחו שהקשר בין תאונות דרכים קשות למהירות מופרזת תלוש. ובכל זאת, המשטרה ממהרת לגזור דינם של נהגים על לא עוול בכפם, בשל חוסר יכולת של בוחני התנועה לאמת את הנסיבות שהובילו לתאונה
המחאה החברתית מתמקדת בעלויות השערורייתיות של מחירי הדיור, אבל שוכני האוהלים ברוטשילד והעולים לכנסת, שוכחים שבמדינה בה התחבורה הציבורית מתפקדת מתחת לכל ביקורת, המיסוי על הרכב והחלפים הוא מכה בפני עצמה
אם הממשלה הבאה לא תיקח אחריות ותדאג לתקן את הליקויים והפיגור המצטבר בתחבורה הציבורית והתשתיות, לא רחוק היום בו כולנו נגיע לעצירה מוחלטת, שרועים בפקק אחד גדול, מפויח וסתום
נתונים חדשים שחושפת הלהמ"ס, מלמדים כי עבירת נהיגה במהירות מופרזת גורמת לשיעור שולי של תאונות דרכים עם נפגעים. הנתון מעמיד שוב בסימן שאלה את התועלת שצומחת מרישות המדינה במאות מצלמות מהירות
רוכב אופנוע הואשם בגין שימוש בלוחית רישוי מזויפת, אך המשטרה לא הצליחה להוכיח כוונה פלילת בשל חמת הספק, ועונשו הומתק בבית המשפט