וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נהגות ראלי מתפשטות למען צדקה

7.11.2006 / 14:16

לאחר שאחת מחברותיהן ניצלה מתאונה בזכות שירות רפואי אווירי התגייסו 16 נהגות ראלי להצטלם ללוח שנה שיתרים כספים לרופאים

לפעמים מטרה טובה מצדיקה מעשים שבדרך כלל מנוגדים למה שאתה מייצג. קשה לחשוד בנהגות ראלי בחוסר פמיניזם, אבל הן החליטו לנצל את נתוני גופן עבור מטרה צודקת ולהצטלם בעירום.

הכל החל כאשר ניקולה פרקר בת ה-28, נהגת ראלי ותיקה, נפצעה קשה במהלך מירוץ בו רכב האימפרזה טורבו שלה צלל לתעלה בעומק 10 מטרים והתרסק. היא סבלה מפגיעת ראש קשה וניצלה הודות לשירות האמבולנסים המוסקים של חבל ווילס בבריטניה. פרקר התרשמה מחשיבותו של הפינוי המוסק, בייחוד באזורים צפופים או מרוחקים, אשר זמן הנסיעה של אמבולנס רגיל אליו הוא רב. לדבריה, ללא השירות המהיר של האמבולנס המוסק חייה היו בסכנה גדולה.

כאשר השתקמה, התברר לה שהשירות החשוב נתון בסכנה קיומית בשל בעיות תקציב. היא הצליחה לשכנע 16 מחברותיה לליגת הראלי בבריטניה וכולן הסכימו להשיל מעליהן את סרבלי המירוץ וגם את מה שמתחתיו, לטובת צילומי לוח שנה שכל הכנסותיו יועברו לצוות הרפואי המוטס.

הנהגות רגילות להיות עטופות בזמן מירוץ בחליפת מיוחדת, קסדה ושתי שכבות של ביגוד תחתון חסין לאש. גם בצילומי הלוח הן לא ויתרו לחלוטין על משהו שייצג את הספורט שלהן. החרמנים שציפו לראות ספורטאיות אמיתיות בעירום מלא יתאכזבו לגלות שהחלקים "המעניינים" בגופן מוצנעים בתמונות על ידי חלקי רכב, צמיגים או מפות.

מחירו של לוח השנה עומד על 10 ליש"ט (כ-85 שקלים) לפני דמי משלוח, וניתן להזמין אותו דרך אתר האינטרנט של הבנות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully