וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיצובישי: אנחנו מוכנים לדקאר

20.12.2006 / 13:02

אלופת הדקאר מודיעה על סיום ההכנות המפרכות למרוץ המדברי שיחל ב-6 בינואר

לאחר עשרה ימי אימונים פיזיים במחנה האימונים של קבוצת מיצובישי בצרפת, מודיעה המתחרה היפנית על סיום ההכנות ליציאה לראלי המפרך בעולם. בעצם ההשתתפות השנה, חוגגת מיצובישי חצי יובל של השתתפות בדקאר והפעם הקבוצה תנסה גם להשיג את הניצחון ה-12 במספר והשביעי ברציפות – שיא של כל הזמנים במירוץ המדובר.

מלבד ההכנות הפיזיות של אימוני כושר לנהגים והנווטים, גם רכבי הפג'רו איבולושן שהוכיחו את עצמם כבר בעבר, זכו לעדכונים אחרונים כמו זוויות מתלים חדשות ובעיקר נבחנו חומרים חדשים למצמדים (קלאץ') בהתאם לעומסים הצפויים. בסיום ההכנות, מספרים אנשי הצוות כי כולם קיבלו מספר ימי חופש לבלות את חג המולד עם בני משפחותיהם. כמה מהם אף ציינו כי בשל ההכנות הרבות למרוצי הדקר בעבר והודות ללוח הזמנים החדש של מיצובישי, זו הפעם הראשונה מזה שנים שהם זוכים לבלות את החג עם משפחתם. לדוגמה, פטרהאנסל מספר כי הוא נעדר בעל כורחו מהחג המשפחתי הזה כבר 18 שנים ושותפו למרוץ, ג'וני רומה מספר גם הוא על 11 שנים בהם לא חגג עם משפחתו.

מרוץ הדקאר יחל בעיר ליסבון שבפורטוגל ב-4 בינואר עם הרשמת כלי הרכב המתחרים ובדיקות הבטיחות, וב-6 בינואר יזנקו עשרות הג'יפים, משאיות, אופנועים ורטקטורונים אל מדבריות אפריקה עד לנקודת הסיום בעיר דקאר בסנגל ב-21 בינואר. אנחנו נעקוב אחר ההתפתחויות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully