וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סיפורים מלוכלכים מהמושב האחורי

ב'

2.1.2007 / 11:38

אין בנינו ולו אדם אחד שלא עשה סקס במכונית. כולנו יודעים שזה לא נוח, אבל עלומת השם שלנו מסבירה למה אי אפשר להפסיק

"איה איה איה... ההנדברקס נכנס לי בברך"
"רגע אז בואי לפה, שניה ננסה..."
"אאוץ'! הראש, העפת לי את הראש לתוך החלון"
"מצטער. בואי ננסה שנייה.. את תבואי לפה, רגע, הרגל לכאן, שנייה תתהפכי, תמתחי את הרגל אחורה, תיזהרי מהרמקולים!!!"

לא. זה לא משחק ידידותי של פלונטר. זה דיאלוג טיפוסי בזמן סקס במכונה שנועדה בעיקרה לספק הנאות אחרות בחיים. זה לא שאין נקודות דמיון בין שתי ההנאות (פרט אולי לעובדה שיותר מהר ויותר חזק זה לא בהכרח יותר טוב). יש משהו בהנאה מנסיעה באוטו חזק, בנהימה שלו, בכח של רכב מהיר, בחתוליות שבה הוא מתיישב על הכביש ונצמד אליו, שמאוד מזכיר את ההנאה מסקס, כמו כל התפעלות ממשהו יפה.

עם זאת, החוויה של סקס באוטו היא איך לומר את זה בעדינות, מעט מפוקפקת. הסרטים האמריקאים שכולנו אוכלים כמו זבל גורמים לנו לחשוב שיש בזה משהו מסעיר, סקסי וסוחף. כאילו לא יכולנו להתאפק עד שהגענו למעלה, והעדפנו את הרכות של ההנדברקס בגב ואת האקרובטיקה שלא הייתה מביישת לוליינית טרפז. אז זהו – שלא. סקס באוטו הוא רק למי שאין לו אפשרות אחרת, או לגברים. לנשים איך לומר, זה קצת פחות נוח.

כך למשל בני נוער שהחרמנות הכריעה אותם ורוצים לעשות רעש בלי שאמאבא ישמעו, מוצאים מפלט באוטו של ההורים, כך למשל גברים שלא בזין שלהם להביא את המאהבת לאישה בבית, לוקחים את הבחורה שלא אתם לאחורי הרכב שקיבלו מהחברה. למשל, ככה מהראש.

אני גאה לומר, ששכללתי את הסקס באוטו לדרגת אמנות ממש. הכל כבר עשיתי, ניסיתי כל פוזיציה שהדעת מאפשרת (ובשם האל, הדעת מאפשרת, וכמוה גם הרכב אם ממש רוצים). כל מה שצריך זה מקום חשוך מספיק (אחורי בית קברות או מגרשי חניה נטושים בשעת לילה, רק תקפידו לנעול דלתות...), דמיון מפותח, הורמונים גואים ומטליות לחות.

סקס באוטו הוא חוויה נעימה למי שעוד לא יצא מהשלב האקספרימנטלי. אבל סקס באוטו הוא עונש, ובכל רגע נתון אני מוכנה להחליף את החוויה המפוקפקת הזו במצב מאוזן על משטח רך, או במצב מאונך על ספה בסלון, על הרצפה או במקלחת, אפילו בשירותים של ה-TLV, רק להימנע מהתזכורת הכואבת של ההנדברקס בברך יומיים אחר כך. כי אתם מבינים, תוך כדי זה פחות כואב. הכאב נעלם ממך בפרץ האדרנלין, אבל כשהאורגזמה מתחילה לפוג, הכאב מתחיל להתעורר, ואת מבינה שמעתה ועד עוד יומיים לפחות, תצטרכי לשקר לכל מי שישאל אותך למה את צולעת, ומכל הסיבות הלא נכונות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully