וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המדריך לסקס ברכב

ירון אדרי

26.1.2007 / 15:03

תעשיית הספרים להדרכת טיפול עצמי ברכב משגשגת, אז מה הפלא שישנו ספר מלא המדריך כיצד לעשות סקס ברכב?

מי מאיתנו לא ניסה? מי מאיתנו לא עשה? מי מאיתנו לא סבל?! חלל הרכב קטן ומסובך ואנו לא רוצים לחוות את נחת זרועה של ידית ההילוכים באיזורים מוצנעים בגוף או הפעלת המגבים בלהט העניינים. אנו גם לא רוצים לראות את פרצופנו המבוהל מציץ מתוך אי-מייל שהופץ בערך בחצי עולם. בדיוק על הדברים מהסוג הזה בא המדריך לענות בשמונים עמודי צבע מרהיבים בליווי איורים, המלצות והצעות.

ה"קארמה סוטרה" מתאים במיוחד לאנשים ספונטניים שנדלקים בין רגע ולא יכולים להמתין עד הבית או לאלה שאינם יכולים לעשות זאת בבית. העיקרון המוביל את המדריך הוא הגיל. הגעת לגיל נהיגה, למה לא להינות מזה?

בכדי למנוע סיבוכים מיותרים, ממליץ המדריך גיוון בהתאם לסוג הרכב כך שלא כל מה שניתן לעשות בקרייזלר C300, ניתן לעשות גם במאזדה מיאטה. מעל לעשרים דגמי מכוניות מוזכרים בספר ולחובבי ההרפתקאות מוקדש פרק מיוחד לשימוש במונית, בשרות לימוזינות או במכונית השרד (מומלץ לנבחרי העם).

על כתיבת ה"קארמה סוטרה" אחראים שלושה, שני גברים ואישה מה שמעלה את השאלה מהיכן צץ להם הרעיון הזה. אגב, האם זה מקרי שמדריך זה נקרא באנגלית Hand Book?

את המדריך ניתן להשיג בארה"ב דרך אתר האינטרנט www.dk.com בעלות של 15 דולר בלבד ומה שחשוב הוא שהוא מתאים בדיוק לתא הכפפות. בקרוב בחניון הקרוב לבית מגוריך.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully