וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

673 כ"ס לפרארי 599

7.2.2007 / 11:09

סדנת השיפורים האמן מציגה היום גרסה שרירית במיוחד לפרארי 599 שתפחיד אפילו את באטמן

מי אמר ש-620 כ"ס לפרארי זה מספיק? לא אנחנו ובטח לא סדנת השיפורים האמן. הסדנה הגרמנית שמתמחה בשדרוג מכוניות ספורט מציגה היום את המכונית האחרונה שעברה תחת ידיה; פרארי 599 פיאורנו. אנשי האמן (הרשע?) הצליחו לחלץ מ-12 הצילינדרים של מנוע הפרארי (הקיים גם באנזו) 53 סוסים נוספים על ידי התקנת מערכת פליטה חדשה שעשויה מנירוסטה בקוטר של 90 מ"מ וכיול מחדש למערכת ניהול המנוע.

מספר הסוסים באורווה עלה כאמור לכדי 673 ואפילו כיום יהיה קשה מאוד למצוא מכוניות חזקות ממנה על הכביש. אולם, בהמאן לא הסתפקו בשדרוג יחידת הכוח האיטלקית, אלא הוסיפו שלל נגיעות במעטפת החיצונית ובתא הנוסעים.

ראשונים ללכת היו חישוקי האלומיניום של פרארי, שלא נראו טוב לטעמם של הגרמנים ובמקומם הותקנו ארבעה חדשים שיוצרו במיוחד עבורה על ידי האמן. אלו מגיעים במידות ענק של 21 אינטש והם נועלים צמיגים שמנים במידות 245/30 מלפנים ו-345/25 מאחור.

העובדה שפרארי בילו שעות ארוכות עם ה-599 במנהרת הרוח ליצירת מעטפת חיצונית אווירודינמית ככל הניתן, לא שינתה להמאן דבר. הם מצאו לנכון להוסיף ל-599 ספוילר קדמי תחתי, חצאיות צד אגרסיביות ודפיוזר משלושה חלקים מאחור, כדי לשפר את זרימת האוויר מסביב ומתחת לרכב.

האמן מספרים כי גם תא הנוסעים טופל לעומק; הם השילו את העור האיטלקי האיכותי שהיה בו וציפו אותו מחדש בעור ממיטב פרות גרמניה.

ריצ'רד האמן, בעליה של הסדנה, נשמע אומר כי אין ספק שבטאמן עצמו היה מעדיף את הפרארי הזו לשימוש כרכב עבודה, אך סביר להניח כי אפילו עבורו מכונית זו עלולה להיות "גדולה" מדי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully