וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארנב המסלול

ירון אדרי

8.2.2007 / 12:14

אחרי שנים ארוכות של היעדרות, פולקסווגן חוזרת אל עולם המירוצים ומקימים ליגה חדשה בארה"ב למכוניות גולף GTI

קונצרן פולקסווגן אמנם שולח נציגים אל מסלול המירוצים, אך לאו דווקא תחת סמל חברת האם. אודי עושים חייל במירוץ 24 השעות של לה-מאן כבר מספר שנים, סיאט משתתפת בהצלחה באליפות העולם למכוניות תיור וגם סקודה מגיחה מידיי פעם לאליפות הראלי העולמית.

כעת מדווחים לנו כי דווקא השלוחה האמריקאית של פולקסווגן תחל לקיים מירוצים בתחילת 2008 כשכל כלי הרכב יהיו מדגמי הגולף GTI. מטרת החברה לתת אפשרות קידום לנהגי המירוץ הצעירים בארה"ב וכפועל יוצא מכך, יתרום הדבר להעצמת התדמית של דגמי ה-GTI הנמכרים שם תחת השם ראביט (ארנב).

הבסיס לרכב המסלול יהיה אותו דגם סטנדרטי בעל מנוע השני ליטר טורבו עם 200 כ"ס ומומנט של קצת מעל ל-28 קג"מ. תיבת ההילוכים תהיה אותה תיבת DSG משובחת בעלת מנגנון הקלאץ' הכפול. עיקר השינויים יהיו בכיול מערכת המתלים וכמובן הכנסת אבזרי הבטיחות המוכרים כמו כלוב התהפכות, כיסא מירוץ וכדומה.

פולקסווגן ייסדה קרן של 300,000 דולר, שתעזור לקידום נהגי המירוץ הצעירים בארה"ב וממנה יהנו גם הנהגים שינצחו במירוצים ויזכו לפרסים כספיים.

ה-R32 באולמות התצוגה

בהזדמנות זאת מודיעה פולקסווגן גם על תחילת שיווק דגם הגולף R32 בארה"ב. המכירה תהיה בכמות מוגבלת של 5,000 יחידות כשכל אחת מהן תקבל לוחית מיוחדת על ההגה עם המספר הסידורי.

למי שעדיין לא נתקל בדגם העל של הגולף נספר כי מדובר במנוע V6 בנפח 3.2 ליטרים עם 250 כוחות סוס ומומנט של 32.6 קג"מ. המנוע משודך לתיבת ה-DSG בעלת ששת ההילוכים שמעבירה את הכוח לארבעת הגלגלים דרך דיפרנציאל ההלדקס המוכר.

המכירות אמנם יחלו רק בחודש אוגוסט השנה אך החברה מאפשרת כבר כעת לקונים הפוטנציאלים, להירשם באתר הבית שלה ושם לקבל יותר פרטים וכמובן להיכנס לרשימת ההמתנה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully