וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הג'וב הישראלי באיטליה

נמרוד מלר

6.3.2007 / 15:11

ארבעה ישראלים יוצאים למירוץ הבאחה באיטליה. המטרה: אימון לקראת מירוץ הדקאר

אל תחפשו מקום בשם באחה באיטליה. חצי האי באחה נמצא במקסיקו, ונדמה שהוא שייך בכלל לאמריקאים עשירים מקליפורניה, מגרש המשחקים האולטימטיבי. השם "באחה" הפך מזמן למותג, ואפילו האירופאים האנטי אמריקאים בדרך כלל מצאו לנכון לאמץ את המילה בשם ליגת מירוצי השטח שלהם, Cross Country Bajas של ארגון הFIA . מירוץ באחה איטליה, אחד מארבעה בסבב, נחשב לנגיש מבין המירוצים הבינלאומיים עבור נהגי הראלי-רייד הישראלים הבכירים, הזקוקים למירוצים אלו כדי להתכונן למירוץ הגדול באמת – הדקאר.

השנה יוצאת מישראל למירוץ שיערך מה-15 עד ה-18 החודש,קבוצה מכובדת במיוחד. את קבוצת כל גדר/טק-טורו מובילים בקטגורית T1 הבכירה (רכבי אבטיפוס בעבודת יד). זו כבר הפעם השלישית של הצמד המצליח. לפני שנתיים הגיעו למקום שני בקטגוריה שלהם ומקום שביעי כללי. בשנה שעברה הם נתנו מירוץ חזק מאד, אך פרשו בשל תקלות טכניות. השנה הם מגיעים עם רכב חדש לגמרי, מיצובישי האנטר עם שלדת צינורות בעבודת יד. שי שמעוני הוא טיפוס סופר-תחרותי – מבחינתו הוא הולך על כל הקופה, על המקום הראשון הכללי. נשמע יומרני אבל שמעוני ובן שמואל הם כבר צוות מנוסה ברמה בינלאומית, עם תשוקה גדולה לניצחון.

בדרך לדקאר 2008

מצטרף אליהם, במיצובישי פאג'רו סדרתי מקטגוריה T2 צביקה כנעני. מתחרה חדש יחסית בתחום הראלי רייד, כנעני משקיע זמן ומשאבים רבים בשלוש השנים האחרונות ומתמקצע בקצב רצחני. באחה איטליה של השנה שעברה היה מירוץ בינלאומי ראשון עבורו. הוא היה במקום השני בטוח למדי עד הסטייג' האחרון, אבל ממש בקילומטרים האחרונים כשל במערכת הקירור של הרכב גרם לו לאבד זמן יקר, לעצור ולפספס הישג גדול. כמו שמעוני, גם הוא מגיע עם צורך עז להשלים את מה שהתחיל שנה שעברה. השנה מצטרף אליו במושב הימני שחקן חיזוק בדמות יובל מלמד, הרגיל למושב הנהג של סובארו אימפרזה טורבו. ניסיונו הבינלאומי בתור נהג ראלי הוא עוד נדבך שאמור להרים את קבוצת המירוץ המשותפת ולקרב אותה לפודיום.

קבוצת כל-גדר/טק-טורו היא איחוד של שתי קבוצות. מנהל אותה דודי לזר, והיא תכלול רכבי סיוע, מכונאים וצוות טכני ברמה גבוהה. הצוות הזה הוא נדבך חשוב ביותר להצלחה במירוצים ארוכים. באחה איטליה יכלול השנה סך הכל 864 ק"מ של ספיישל מדוד ועוד קטעים מנהלתיים ארוכים, על פני שלושה ימים - צוות טכני מנוהל היטב הוא קריטי. הקבוצה מתכוונת להוכיח יכולות במירוץ הזה, ולהמשיך עונה בינלאומית שתביא אותה מוכנה לחלום – ראלי דקאר 2008.

נמרוד מלר עורך את אתר ג'יפולוג

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully