וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אריות בין פילונים

ירון אדרי

11.3.2007 / 17:36

הפיג'ו 306 שייכת לזן נכחד שמאפשר הנאה אמיתית מנהיגה. אז מה אם לפעמים היא מסרבת להניע

אני אתחיל בגילוי הנאות. גם אני נוהג על 306 ספורטיבית ופועל יוצא מכך הוא החיבור הברור למועדון PSI לחובבי המותג. כמו בכל מועדון רכב בארץ, גם אנחנו רוצים למצוא לעצמנו פעילויות ספורטיביות אך בניגוד גמור לעולם הנאור, כל חובב רכב בישראל הופך אוטומטית להיות אויב הציבור מספר אחת.

היינו 12 נהגים בשיירה המסודרת שנעה לכיוון דרום ביום שבת האחרון. מגוון דגמי ה-306 כללו משפחתיות 1.6 ו-1.8 סמ"ק וספורטיביות החל מ-2.0XSI (על שני דורותיו), דרך ה-S16 ואפילו GTI6 אחת (GTI5 לא נחשבת). המטרה הייתה יום ג'ימקאנה כיפי, מהנה ומלמד. למי שאינו מכיר, ג'ימקאנה היא סוג של תחרות שליטה ברכב בקטע מוגדר (לרוב על ידי פילונים/קונוסים). ההתארגנות מרגע הרעיון ארכה כשבועיים בהם נרשמו הנהגים, הודפסו החולצות והוזמנו הגביעים למנצחים.

שבת בשש בבוקר, מה בוקר?! לילה!. נפגשים בתחנת הדלק "סיירים" ויוצאים לדרך בשיירה מסודרת. היתרון שבשיירה כזאת הוא העובדה כי כולם, ללא יוצא מין הכלל, נוהגים על פי חוקי התנועה וגם, שומו שמיים, בנתיב הימני השנוא על נהגי ישראל. מעניין מה עלה בראשם של העוקפים למראה שורת צרפתיות לא אמינות שלרובן חסרות שתי דלתות.

הגענו לערד, סידרנו את הקונוסים והתחלנו לתת בגז. הפיג'ו 306 לא ידוע כרכב חזק מנועית אך שלדתו מפצה על כך. האריה מקפץ בקלילות בין הפילונים והנהגים נהנים ואפילו לומדים מושג או שניים בנוגע לנהיגה נכונה. המשכנו כך במשך כארבע שעות כשכל פעם עולה רכב אחר על פי תורו. בסוף, כשמיכל הדלק התעייף הרבה לפנינו, החלטנו לאסוף את הפילונים והאשפה שניצברה וחזרנו הביתה עייפים, מבושלים (היה חם) אך מאוד מרוצים.

  • עוד באותו נושא:
  • פיג'ו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully