וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

SLR ללא קורת גג

ירון אדרי

11.4.2007 / 14:14

מכונית העל של מרצדס ומקלארן, ה-SLR האגדית, צפויה לקבל אחות נטולת גג ואתם מקבלים דיווח ביניים

בימים האחורנים מגיעים דיווחים מכיוון האיים הקנאריים על מרצדס-מקלארן SLR שקורעת להם את הכבישים. הדיווחים לא היו מעניינים אותנו אם לאותה SLR לא היה חסר פרט מאוד משמעותי – הגג.

בשנת 2001 הציגה מרצדס את ה-SLR קונספט, פרי לשיתוף הפעולה עם מקלארן שהחל במסלולי הפורמולה 1. ה-SLR הוצגה בשתי תצורות מרכב, קופה ורודסטר ובעוד שהקופה עשתה דרכה אל אולמות המכירה, הרודסטר נותרה במגירות מחלקת ההנדסה עד לימים אלה.

ניסויי המבחן לרודסטר החדשה אושרו על ידי מרצדס שהוסיפה כי תחילת הייצור הסדרתי צפוי בקיץ הקרוב ומסירות ראשונות ללקוחות המאושרים צפויים בתחילת 2008. פרטים נוספים לא חשפה מרצדס, אך רמיזות היו לרוב.

ה-SLR רודסטר לא תעשה שימוש בגג הקשיח הפופולארי וגג רך יחליפו. ייתכן ובמרצדס רוצים לשמור על יחס גבוה בין כוח סוס למשקל (או שמא הם מחפשים דרך להוזיל את המחיר הסופי?!). גם לגבי דלתות השחף ישנו סימן שאלה גדול ועדיין לא ידוע אם הם יעטרו גם את הרודסטר או שזאת תעשה שימוש בדלתות קונבנציאונליות.

תחת מכסה המנוע הארוך ישכון ככל הנראה אותו מנוע שמשמש את הגרסה הסגורה. מדובר על מנוע V8 בנפח של 5.4 ליטרים שעל פי הרמיזות ינפק 650 כוחות סוס. את התאוצה ל-100 קמ"ש תעבור הרודסטר בפחות מ-4 שניות ומחט המהירות תעצור באיזור ה-330 קמ"ש. אני לא רוצה לחשוב על תצורת השיער של הנהג ושותפו לנסיעה במהירות שכזאת עם גג פתוח (אם ישאר שיער).

כמו אחותה, גם הרודסטר לא תעשה דרכה לארץ הקודש. תושבי שאר העולם שכן יצליחו לשים ידם עליה, יאלצו להיפרד מסכום מוערך של כ-600 אלף דולר.

  • עוד באותו נושא:
  • מרצדס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully