וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טורקי חזק

ירון אדרי

15.4.2007 / 12:35

מכונית קונספט ספורטיבית חייבת להיות סקסית. אז מה אם השם שנבחר לה קצת הורס את החשק

לא משנה כמה כישרוניים יהיו מעצבי הרכב המועסקים על ידי היצרניות השונות, המכוניות היפות באמת תמיד יהיו אלה של הסטודנטים והמעצבים הצעירים. אולי זה המוח הרענן ואולי החוסר במחוייבות הפוליטקילי קורקטית שגם מביאה שמות משונים כמו 'לוקוס' למשל.

האודי לוקוס שאתם רואים בתמונות, היא פרי מוחו של אוגר שהין בן ה-22 מטורקיה. שהין מתגורר כעת בהולנד ואת פרנסתו הוא מוצא בעזרת התמחותו בעיצוב גרפי בתלת מימד. כשרונו חבר לאהבתו את עולם הרכב, כפי שניתן לראות מהדוגמאות הרבות שבגלריה באתר הפרטי שלו.

את הרעיון העיצובי ללוקוס קיבל לדבריו שהין מהטבע. קשה שלא לשים לב לדמיון המשותף שלה לצמד הספורטיביות ה-TT וה-R8 ובהחלט ניתן לחשוב כי מדובר בסקיצות לאיזה דגם ביניים שרירי. שהין עושה שימוש במרכב הקופה אותו הוא מדגיש באמצעות הכנפיים המנופחות בתוכן גרים בכיף החישוקים האימתניים. את השמשה בחר שהין לחבר עם הגג הפנורמי, מה שמשווה ללוקוס מראה ספרטיבי וזורם. גם הגריל המזוהה של אודי הותאם ליצירה תוך שהוא מקבל עיצוב עמוק ואגרסיבי יותר.

יצירתו של שהין, תצטרף ליצירות נוספות של שישה מעצבים מכ-50 מדינות, אשר יתחרו בניהן על הכבוד להיות חלק מתערוכת העיצוב היוקרתית של מישלן שתיערך בתערוכת דטרויט בינואר 2008. הלוקוס בהחלט מועמדת ראויה אך היא בכל זאת מעלה סימן שאלה אחד גדול. מדוע לא בחר שהין בשם יצירתי יותר?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully