וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הגאדג'ט הגרוע של השבוע: טלפון Hummer

טלפון פרארי נראה לנו דבר הגיוני לחלוטין. אבל טלפון Hummer? זה כמו טלפון אופנתי, אבל ההיפך

לא פשוט להיות בן של סלבריטי, אני מנחש, במיוחד אם זה סלבריטי מושמץ ושנוא על הרבה מאוד אנשים. הבעיה היא לא רק בשם המשפחה הזהה אלא גם בגנים - אם לא תעשו ניתוח פלסטי, כנראה שתהיו דומים להורה המפורסם. אבל היי, מה לעשות, אצל בני האדם משפחה לא בוחרים. אצל הגאדג'טים, לעומת זאת, דווקא כן, ולכן לא ממש ברור למה הגיח לאוויר העולם הגאדג'ט הגרוע של השבוע שלנו - טלפון סלולרי של 'האמר'.

תחשבו לעצמכם, האמר הוא רכב ענקי, מסורבל וחסר תכלית שזולל כמויות אדירות של דלק בלי לתת תמורה באיכות. מה זה אומר, אני תוהה, על חיי הסוללה והממשק של ה-Hummer HT1 - טלפון סלולרי דור 2.5 עם מצלמה של שני מגה-פיקסל ורדיו מובנה? ומי בכלל יהיה מספיק אמיץ בשביל לקנות טלפון מחברה שידועה בכך שאת מוצריה צריך להטעין אחרי כל כמה קילומטרים?

אם זה לא מספיק, מסתבר שהטלפון הזה בכלל לא יוצר על ידי אף אחת מחברות הסלולר הידועות. במקום זה, העדיפו בהאמר לתת לסטודיו העיצוב הצרפתי Modelabs להכין בשבילם מוצר. ואם תהיתם כמה הוא עולה, אז מסתבר שבשביל תווית של Hummer על הטלפון שלכם צריך לשלם לא מעט כסף - כ-400$. כל זה, והעובדה שהעיצוב הזה באמת, אבל באמת מכוער, הופכים את Hummer HT1 לגאדג'ט הגרוע... של השבוע.

  • עוד באותו נושא:
  • גאדג'ט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully