וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יש כאן נהגים מהירים?

10.6.2007 / 12:16

בית הספר 'מסלולים' לנהיגה מתקדמת מחפש נהגים כשרוניים ומהירים בתחרות 'טופ-רייסינג'. חושבים שיש לכם את זה?

בית הספר 'מסלולים' לנהיגה מתקדמת בניהולו ש לנהג המירוצים ראם סמואל יערוך ביום שישי הקרוב את תחרות ה'טופ-רייסינג' בה יתמודדו נהגים בתחרות ג'ימקנה. בתחרות מסוג זה, על הרכב והנהג לעבור במסלול צר וטכני המותווה באמצעות קונוסים בזמן המהיר ביותר.

מטרתה של תחרות זו, מלבד הכיף הכרוך בפעילות המוטורית, היא למעשה גילוי כשרונות. תחרות זו שתימשך כחודשיים אמורה למצוא את הנהגים הטובים ביותר בארץ על ידי כך שכולם נבחנים על אותה מכונית ובכך נשלל ההבדל בין כלי הרכב. התחרות תתקיים במגרש ההדרכה של חברת מסלולים באזור התעשייה של ראש העין.

ב-17 באוגוסט יתקיים אירוע הגמר של ה'טופ-רייסינג' ובו יתחרו 28 הנהגים המהירים ביותר בכל תקופת התחרות ולראשונה, 4 מקומות ישמרו לנהגים נכים אשר יתחרו ברכב ייעודי. באירוע הגמר יוכתר הנהג/ת המהיר בישראל לעונת 2007, שיזכה בפרס הגדול: השתתפות במרוץ מכוניות מקצועי באירופה, עם ליווי מקצועי של ראם סמואל, בכיר נהגי המרוץ בישראל.

נהגים חובבים מוזמנים להשתתף במחיר של 159 שקל עבור הקפת הכרות של המסלול ועוד שלוש הקפות נוספות בהן נמדד הזמן הטוב ביותר. קיימת אפשרות לקנות מקצים נוספים כדי לשפר את הסיכוי להתברג באירוע הגמר. הצפייה לאורך כל התקופה, כולל באירוע הגמר אינה כרוכה בתשלום

התחרות תיפתח ביום שישי, ה-15.06.07 בין בשעות 09:00-17:00 ובה יתחרו 60 הנרשמים הראשונים.

הרשמה לתחרות ניתן לעשות בטלפון 1-700-500-678

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully