וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוד בכיר במשטרה מצפצף על החוק

יובל אביבי

12.6.2007 / 12:52

אלעזר צדוק, ראש מז"פ במשטרה, לא בעניין של חיפושי חניה ממושכים. לכן ביום שישי הוא חנה על המדרכה וחסם מעבר הולכי-רגל

הציבור הישראלי כבר מורגל לראות את שוטרי ישראל מנצלים את החסינות שמספק להם מעמדם, משתמשים בניידות ה[[משטרה]] לצרכיהם הפרטיים ואף מבצעים בדרך עבירות תנועה וחניה רבות. ברשת אף פועל בלוג, המפרסם, בין השאר, תיעוד של שוטרים עוברים על חוקי התנועה. אולם גם מי שמורגל בעבירות של השוטרים הזוטרים מופתע לגלות שבכירי המשטרה נוהגים באותה צורה.

ביום שישי האחרון בשעה 20:00 חנה רכב משטרתי עם ארבעת גלגליו על המדרכה ברחוב דוד צדוק בקרית בן גוריון בחולון, באופן שחייב את הולכי הרגל לרדת לכביש על מנת לעבור. הרכב, בעל מספר רישוי "מ-90", המצביע על כך שהרכב שייך לבכיר במשטרה, חנה באזור שעה ארוכה, בעוד שאזרחים רגילים נאלצו לבלות זמן רב בחיפוש אחר חניה באזור העמוס מכוניות חונות.

מדוברות המטה הארצי של המשטרה נמסר כי אכן מדובר בבכיר, וציינו כי הוא נמצא בחופשת פרישה, ועומד לסיים את תפקידו בקרוב מאד. לוואלה! חדשות נודע כי מדובר בתת-ניצב אלעזר צדוק, ראש מחלקת זיהוי פלילי במשטרה, וכי אין זו הפעם הראשונה בה הוא נוהג באופן זה.

במשטרה הדגישו כי פרישתו הקרובה של צדוק אינה מפחיתה מחומרת המעשה, ואמרו כי פרטי התלונה הועברו לגורמים המתאימים באגף החקירות והמודיעין, וכי אלו יפעלו למיצוי הדין עם בעל הרכב.

במשטרה הביעו שאט נפש מהמקרים האלו, המתפרסמים לאחרונה בתדירות גבוהה. מעבר לתגובה הרשמית, אמרו במשטרה כי הם מתייחסים ברצינות רבה לפניות בנושא ולתלונות אזרחים, וכי אין בכוונתם לעבור על כך לסדר היום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully