וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תעוף לי מהשמאלי, בבקשה

ירון אדרי

13.6.2007 / 12:54

תופסים לך את הנתיב השמאלי? יותר לא צריך לצפצף ולהבהב באורות כי בדיוק לשם כך יש את המדבקות החדשות

הנהג הישראלי חושב שהכביש שייך לאבא שלו, כך התרגלנו ברבות השנים. לזה שרבים חושבים כי האיתות מיותר לצערי כבר התרגלנו אבל לאלה שחותמים קבע על הנתיב השמאלי, זה כבר מעלה את הטורים.

מסתבר שההתנחלות בשמאלי היא לא פטנט ישראלי וגם בארצות הניכר יש החוטאים בחטא הקדמון. בדיוק לשם כך קם בארה"ב ארגון האנטי שמאלנים, אלא שכאן לא מדובר בפוליטיקה. ארגון 'נהגי הנתיב השמאלי' שם לעצמו למטרה למגר את התופעה מתוך הכרה בייעודו של הנתיב השמאלי כנתיב לעקיפה.

ואיך הארגון עובד? לא כמו אצלנו. בעוד שאצלנו נוהגים לעמעם באורות הגבוהים והמהדרין מצפצפים תוך ציצמום הרווחים, האמריקאים בחרו בצעד מקורי. 'נהגי הנתיב השמאלי' הפיקו מדבקה מיוחדת אותה ניתן להצמיד על חלון המכונית ועליה הכיתוב MOVE OVER בליווי חץ למתקשים לבחור בכיוון הנכון. המדבקה כמובן הפוכה כך שהנהג הסורר יוכל לראותה במראת מכוניתו כמו שצריך. את המדבקה ניתן להשיג באתר הרשמי של הארגון בעלות של 29 דולרים (כ-120 שקלים לפני משלוח). לא מעט, אך שווה את מחיר החופש, בעיקר כשיש שתי דוגמאות נוצצות.

סביר כי אצלנו מדבקה כזאת לא תזכה להצלחה יתרה. קודם כל, החלון רחב מידיי בשביל המילה 'זוז' והרחבת המדבקה ל'זוז בבקשה', בטוח תזכה אותך בבוז גדול.

יש לכם רעיון מה לכתוב במדבקה שתתאים לנהג הישראלי? מי יודע, אולי היא תיוצר בעברית...

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully