וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצעד הגאווה

ירון אדרי

14.6.2007 / 11:55

כל אחד וגאוותו הוא ותמיד השונים יחשבו זאת לסטייה. תראו למשל מה עושים אנשים שאוהבים את המיני שלהם

זה היה מצעד מלא בגאווה נוסח אמריקה, כש-273 מהן נפגשו יחדיו. הן היו צעירות מאוד ואפילו כאלה שכבר עברו את גיל 40, אבל לאף אחד זה לא הפריע. ואז הן נעמדו בטור אחד ויצאו להציג את יופיין בחוצות. זה לא היה מצעד גאווה מהסוג עליו נלחמים בירושלים, אלא מצעד בו הציגו בגאווה בעלי מכוניות מיני את מושא אהבתם.

מכונית המיני בארה"ב היא דת בפני עצמה והקהילה הגדולה מכילה עשרות מועדוני חובבים ואלפי אקזמפלרים עוד מהימים ההם. ואצל האמריקאים, כמו שרק אצלם, כל מה שהבריטים עושים, הם יכולים לעשות טוב יותר וכך גם הפעם. לאחר שבשנה שעברה קבעו הבריטים שיא גינס כש-269 מכוניות השתרכו להן בפקק באורך של כ-8 ק"מ, החליטו בניו של הדוד סם שאת השיא יש לשבור. השמועה רצה בין מועדוני הרכב השונים באמריקה הצפונית ויום הדין נקבע ל-10 ליוני.

בבוקרו של יום הדין החלו להתקבץ להן המכוניות בחוף וירג'יניה ועד לשעה 1 בצהריים, מקום המפגש היה מלא עד אפס מקום. אז מה עושים? מאלתרים. השיירה החלה לנוע לה ברחובות העיר כשהמאספים מצטרפים תוך כדי תנועה. 40 דקות מאוחר יותר נקבע השיא. 273 מכוניות השתרכו להן בפקק שאורכו מעל ל-9 ק"מ. ממש מיני פקק.

מרוצים מעצמם, החלו מארגני המצעד לתכנן את האירוע הבא מתוך הכרה בכך שהבריטים לא ישארו פראיירים. מי יודע, אולי הם גם יצליחו לשבור את השיא שקבעה פרארי בשבוע החולף שם התקבצו 385 מכוניות. אגב, בשבוע הבא ייערך בהולנד פסטיבל 'מיני יונייטד' ומי יודע, אולי שם יישבר השיא.

ומה לגבינו? סביר להניח שנוכל לקבוע שיא גינס לפקק של מכוניות ליסינג. כל שצריך הוא להביאם בכל בוקר לכבישי ארצנו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully