וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גאדג'ט היום: Power Dome EX

גאדג'ט היום שלנו הוא גרסה מכנית של השומרוני הטוב, ואפילו לא אכפת לו לשבת בתא המטען כל היום

רבים מאיתנו נמצאים לא מעט זמן בכל יום על הכביש, סגורים בתוך קופסת פח שמתפקדת בשבילנו כבית נייד. הבעיה היא שהמכונית פרטית, אפילו הטובה והיקרה ביותר, היא לא בית אמיתי, כיוון שהיא מנותקת מכל התשתיות הבסיסיות אותן אנחנו צריכים בשביל איכות חיים בסיסית. נכון, כשהמנוע דולק, יש לנו חשמל, ואפשר אפילו להטעין דברים קטנים בעזרת מטעני רכב, אבל מה קורה כשהמנוע נכבה, ואנחנו תקועים באמצע שום מקום.

הפתרון מגיע בדמות קופסה אדומה – Power Dome EX שמה. הקופסה הזאת היא לא רק אביזר משובב עין, אלא גם "מקור כוח חשמלי רב-שימושי לזמן חרום". ואם נסתכל על המפרט שלה, נבין שזה בדיוק מה שהיא. מדובר בספק נייד שיכול, אחרי טעינה של מספר שעות, לספק לנו 400 ואט של הספק.

מה אפשר לעשות עם ההספק הזה? קודם כל, לנפח צמיגים בעזרת משאבה מובנית, או, אם הבעיה היא בכך שהמצבר של האוטו התרוקן, להתניע בעזרת הכבלים המצורפים. מעבר לכך, יש כאן שני שקעי זרם חלופי (110 וולט – תקן אמריקאי) ושקע אחד של זרם ישיר במתח 12 וולט. בעזרת השקעים האלה תוכלו, למשל, להפעיל לפטופ רגיל במשך כ-4.5 שעות, מצלמת וידאו במשך כיממה ומקדחה במשך כשעה. יש כאן גם רדיו נייד עם חיבור לאייפוד, וכבלים מצורפים להטענת סוללות. המכשיר הזה שימושי, ללא ספק, והשאלה היחידה היא אם תסכימו להוציא כ-160 דולרים בשביל שיהיה שלכם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully