וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כן מקבלים צ'קים

אורן קוזלובסקי, ריידרס

10.10.2007 / 17:57

לראשונה בישראל תציע יבואנית אופנועים ללקוחותיה מימון חוץ בנקאי שאינו מחייב ביטוח מקיף

מימון רכישת אופנוע הינה דבר מקובל בשנים האחרונות בישראל. רכישה בכרטיס אשראי או כנגד מימון בנקאי הפכו נפוצים יותר ויותר. אחת העלויות שהתווספו לרכישה במימון ע"י הבנק או כרטיס האשראי הייתה מחירה של כפוליסת הביטוח המקיף אותו חייבו נותני האשראי, כתנאי לאישור העסקה. ביטוח האופנוע אפשר למממנים את ביצוע העסקה והבטיח כי גם במידה והנכס יינזק או יאבד מערכו לחלוטין, יוכל הגוף המממן לקבל את כספו.

חברת עופר אבניר החלה למכור בימים אלו אופנועים כנגד הפקדת צ`קים (המחאות) ללא צורך בביטוח מקיף ובעצם מבלי להעמיד את האופנוע כערובה להמשך תשלום העסקה. מימון רכישת האופנוע מתבצע כנגד ביטוח הצ'קים באמצעות חברת ERN המספקת פתרונות והתחייבות לפירעון צ'קים.

למעשה מקבל הלקוח מחברת עופר אבניר או מחברת ERN את הכסף הנחוץ לו כנגד הצ`קים ומשלם בכסף זה על מנת לרכוש את האופנוע. קבלת הצ'קים מהלקוח לפני אישור העסקה כפופה לבדיקת יכולת החזר המתבצעת באמצעות מכשיר אלקטרוני הקורא את פרטי הצ'ק במקום, מאשר את העסקה ומבטח את בעל העסק כי הכסף אכן יעבור לחשבונו גם אם לאופנוע יקרה משהו בעתיד.

השימוש בצ'קים ישמש למכירת כל דגמי הקטנועים, אופנועים, טרקטורונים ואופנועי ים של חברת עופר אבניר: סוזוקי, קימקו, פיאג'יו, וספה ג'ילרה, קאן-אם וסידו.

  • עוד באותו נושא:
  • סוזוקי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully