וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ההאמר של גאייגר

ירון אדרי

15.10.2007 / 16:22

סדנת גאייגר עוד לא סיימה את עבודתה על הפורד GT וכבר היא משחררת לנו גרסה משופרת להאמר H3

רק אתמול סיפרנו לכם על חיבתה של סדנת 'גאייגר קארס' הגרמנית לתוצרת האמריקנית וכבר הם שולפים שפן נוסף מהכובע. אלא שזה לא שפן מהסוג החי על סלעים אלא מהזן שבדרך כלל גורס סלעים. וכך מצא עצמו ההאמר H3 של GM בעל מנוע ה-V8 עם תלבושת חדשה.

רכב השטח האמריקני שגם ככה בולט מספיק, ניצבע בלבן ולכל אורכו הותאם 'פס מירוצים' כחול. הפס שמתחיל בפגוש הקדמי ונגמר באחורי, מקבל תגבור בתחתית הדלתות עם הכיתוב GT שמזכיר דווקא את מכונית הספורט של היצרן המתחרה. ההאמר קיבל מספר נגיעות גם בפגושים ובמדרכות הצד אולם אלה בטלים אל מול השוכנים בבתי הגלגלים.

חישוקי סגסוגת בקוטר 23 אינטש (קצת פחות מ-60 ס"מ!) ועליהם צמיג במידה 305/35 הותאמו על-ידי גאייגר ל-H3. ואם זה לא מספיק, חישוק 24 אינטש נמצא ברשימת האופציות כמו גם מתלי ספורט אשר ינמיכו את השלדה. תוספות אלה ישנו מין הסתם את ייעודה של המכונית.

עיצוב הפנים עמד גם הוא למשפט ונראה כי הפסיד. מעצבי הסדנה החליפו את המושבים הסטנדרטיים במושבי ספורט ואת דיפון לוח המחוונים החליפו בדיפון עשוי קארבון (כאילו שהבדלי המשקל כאלה משמעותיים). מערכת הסאונד המקורית הוחלפה גם היא במערכת מולטימדיה משוכללת.

ואחרי השינוי המאסיבי, כל שנותר הוא להתבונן תחת מכסה המנוע. כאן התאכזבנו קשות כי למרות כל השינויים שהוכנסו במנוע ה-V8 בעל 295 הסוסים במקור, צמח כוחו ב-5 סוסים בלבד. ואם למישהו זה לא מספיק, אולי גרסתה של גאייגר ל-H2 תעזור.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully