וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוד יותר בפוקוס

ירון אדרי

9.11.2007 / 6:58

רגע לפני שהיא חושפת את מתיחת הפנים לפוקוס ST, משחררת פורד מהדורה מוגבלת של הדגם הקיים

לרגל השקת מתיחת הפנים של הפוקוס, מוציאה פורד מהדורה מיוחדת ואחרונה לגירסת הביצועים שלה ה-ST3, רגע לפני השקת הגירסה החדשה. שמה המלא של המכונית שתיוצר בהיקף של 500 יחידות בלבד הוא ST500, מה שמרמז דווקא למכוניות אחרות של החברה – ה-GT והמוסטאנג.

מנוע 5 הצילינדרים של ה-ST יגיע ללא כל שינוי ל-500. מנוע זה מייצר 225 כוחות סוס ומומנט של 32.6 קג"מ הזמינים כבר ב-1,600 סל"ד. תוך שהיא מקבלת גיבוי תדמיתי מלא ממכונית הראלי המצליחה שמככבת בראש טבלאות האליפות של ה-WRC, הצליחה ה-ST לבסס מעמדה כמכונית ההאטצ'בק החמה מהטובות שיוצרו אי פעם. בשנתיים בהן היא מיוצרת, נמכרו מעל ל-13,500 יחידות ממנה בבריטניה בלבד שם היא הנמכרת מסוגה.

בהתאם למכוניות מהן לקחה המהדורה המיוחדת את שמה, גם ה-ST500 תזכה לצביעה שחורה מלווה בשני 'פסי מירוצים' שיעטרוה לכל אורכה ושניים נוספים לרוחבה מעל לחצאיות הצד. רשימת האבזור תכלול מושבי ספורט בריפוד עור מבית 'רקארו', סמלי ST500 בכל פינה, תאורת קסנון מתקדמת ועוד. כל אחד מ-500 הקונים המאושרים יפקיד בעבורה סכום של 20,500 פאונד (כ-170 אלף ש"ח לפני מסים).

השבוע הודיעה 'דלק מוטורס', יבואנית פורד לישראל, כי החליטה לייבא לישראל את דגם הקופה קבריולה של הפוקוס. הוספת מכונית שכזאת להיצע נועדה לשפר את תדמית הליסינג של החברה בישראל. האם תפישה זאת תביא גם לעלייתה של ה-ST לישראל? אנחנו היינו שמחים על כך.

  • עוד באותו נושא:
  • פורד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully