וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכוניות על למטרת על

ירון אדרי

10.11.2007 / 12:51

בריטניה מלמדת את העם בישראל עוד קצת על תרבות מוטורית והפעם במסע מכוניות 'על' למען ילדים נזקקים

מופעים ומצעדי התרמה למען מטרות חברתיות אינם דבר חדש, אך בישראל הם נעשים בעיקר על ידי גופים מסחריים שעל הדרך זוכים גם בפרסומת. העולם אינו שונה וגם שם ניתן לראות את התאגידים הגדולים נרתמים למען הקהילה. ולמרות זאת, יש כמה דברים שונים ביננו לבינם.

מכוניות 'על' זוכות לקבל תשומת לב רבה מאוד מהציבור. אז מה יקרה אם 20 מכוניות 'על' יסתובבו להן יחדיו? זה בדיוק הרעיון שעומד מאחורי היוזמה של מועדון 'Group20' הבריטי שחבריו הם בעלים מאושרים של מכוניות 'על'. 20 החברים החליטו לנצל את השבוע הקרוב לאיסוף תרומות תוך כדי שהם נעים עם מכוניותיהם ברחבי אנגליה. בין המכוניות ניתן למצוא את האסטון מרטין DB9, בנטלי קונטיננטל GTC, פרארי F430, פורשה GT3, למבורגיני גייארדו ואפילו פגאני זונדה F רודסטר, אחת מתוך 25 יחידות שיוצרו וששווייה נאמד בכמיליון אירו.

חבר המועדון סיימון גרנטלי מספר כי הוא שמח מאוד להירתם יחד עם המועדון בו הוא חבר למען מטרה כה נעלה וכי הוא מקווה להשיג כמה שיותר תרומות עבור אותם ילדים נזקקים. בנוסף, מוסר גרנטלי כי בתום כל אחד מארבעת ימי האירוע, תיערך מכירה פומבית שהכנסותיה יתווספו לתרומות. בהחלט צעד מבורך.

ואיך אנחנו נכנסים לתמונה? מכוניות 'על' אמנם עדיין אין בישראל, אולם ישנם לא מעט מועדוני רכב אשר יכולים לקחת יוזמה דומה. אלא שגם אם יוזמה כזאת תקום, ספק אם היא תזכה להד תקשורתי וציבורי כפי שנעשה במדינות מתוקנות בהן תרבות מוטורית היא דבר מפותח. דוגמה לכך ניתן לראות במסע טרקטורנים שנערך למען החיילים החטופים, מסע אשר לא זכה לסיקור הנדרש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully