וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פורד אחרי מאזדה

22.11.2007 / 8:50

אחרי שחשפה מאזדה את ה-2 המוארכת, גם הוורב קונספט מגדלת תא מטען מאחור – האם תהיה פיאסטה סדאן?

מעט לפני תערוכת פרנקפורט שהתקיימה בחודש ספטמבר השנה, חשפנו בפניכם את הוורב (Verve), מכונית קונספט חדשה מבית פורד אשר אמורה לתת תנו רמזים עבים אודות הופעתה של הפיאסטה החדשה. כעת, כחודשיים אחר כך, חושפת פורד את הוורב בגרסה חדשה – כזו שמקבלת זוג דלתות נוספות וכמובן תא מטען מוארך (גרסת סדאן).

לא, אין כאן מקריות – לפני יומיים סיפרנו לכם על הצגת גרסת הסדאן של המזדה 2 באותה תערוכה ואלו למעשה מכוניות "אחיות" במשפחת פורד ומאזדה (מאזדה נמצאת בבעלות פורד).

הוורב החדשה מתוכננת להיות מכונית עולמית של פורד והכוונה היא שזו מעוצבת באירופה, מתוכננת בגרמניה ותיוצר בכל רחבי העולם עבור מספר רב ככל הניתן של מדינות. כמו אחותה הקטנה, הוורב סדאן שומרת אל המראה החדשני והאגרסיבי החדש של דגמי פורד. החזית מצוידת הגריל ענק, חיפויי הגלגלים מובלטים בכוחניות ויש לציין שגם הארכה לחלק האחורי נראית לא רע בכלל – ממש כמו זה של המודנאו החדשה ואולי אף יפה ממנה.

תא הנוסעים שלה אמור להיות מרווח יותר בזכות הצמיחה עם גדלה משמעותית בנפח ההטענה. כמו כן, הקבינה תוכננה על פי פורד עבור הלקוחות שגדלו בדור הטלפון הסלולארי ובו תתוקן מערכת ה-HMI לשליטה קלה בכל מערכות הרכב דרך ממשק אחד.

פורד עדיין לא מוסרים פרטים אודות מידות, נפחים או מנועים שתציע הוורב, אך אנו נמשיך להיות קשובים בסבלנות עד להצגת הגרסה המוגמרת.

  • עוד באותו נושא:
  • פורד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully