וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיון אקדמי ממוקד

רני פלג

27.11.2007 / 12:00

האקדמיה לנהיגה של האמר שבה והתכנסה בנחל סכר. הלכנו לראות כיצד מלמדים נהגי סופר-ג'יפ להיות ג'יפאים

יח"צ - חד פעמי

צילום ועריכה: דרור פיקלני

אי שם במדבר

סצינה הזויה למדי נגלתה לעיני ביום ו' האחרון בנחל סכר, מעט דרומה לרמת חובב. על שפת הנחל, מרחק שני קילומטרים מהכביש היורד דרומה מבאר שבע, ניצב אוהל לבן גדול מידות, תחתיו סודרו שולחנות, סביבם התרווחו סועדים, נהנים מצינת הבוקר ומאוויר המדבר. ליד האוהל סודרו בשורה ארוכה 20 האמרים נוצצים, מחכים לתורם להשתתף בהצגה.

הפנטזיה המדברית הנ"ל הייתה הפתיח לאקדמיית הנהיגה של האמר, אליו מוזמנים בעלי האמר חדש מעת לעת. בתכנית היום, חוץ מכיבוד קל (וטעים ביותר) בבוקר וארוחת צהרים מרשימה, קיבלו ההאמריסטים הדרכה לנהיגה בשטח, שהועברה על ידי יקי שקרל ואנשי המרכז הישראלי לסיור. מטרת ההדרכה, מעבר לשמירת קשר עם הלקוחות והענקת ערך מוסף לרכישת המוצר, הייתה לגרום לנהגי האמר להכיר טוב יותר את כלי רכבם, להיות מודעים ליכולותיו ולתת בידיהם כלים, על מנת שיוכלו לעשות שימוש ביכולות אלה.

נעלנו דיפרנציאל ויצאנו לדרך

מעבר להזדמנות לצפות בהדרכה ובאירוח הנעים, מעניין היה לפגוש בהאמריסטים בסוף השבוע בו פרסמנו את מבחן הדרכים שערכנו לשלשת SUV, ביניהם האמר. לאייקון האמריקני תדמית ברורה ביותר של כלי רכב מוחצן ביותר. נעים היה לראות שמאחורי כלי הרכב עומדים אנשים רגילים, אשר שמחו להצליב את כלי רכבם בעליה בערוץ צר, נעלו דיפרנציאל לפני טיפוס מדרגה ונהנו כמו ילדים מכל שעשוע שהוצג להם. כמו כל ג'יפאי.

רכבי שטח בכלל, והאמר כאייקון בפרט, חוטפים בעת האחרונה אש צולבת מארגוני סביבה וירוקים למיניהם, אשר אינם מבינים את הצורך ברכב שטח ובעיקר מתרעמים על הרס הסביבה על ידי ג'יפאים לא אחראיים. חשוב להדגיש כי הדרכה נאותה משדרת לבעלי האמר (כמו לכל ג'יפאי שעובר הדרכה שכזו) ערכים נאותים של ג'יפאות אחראית, כמו נסיעה בשבילים מסומנים, שמירה על הטבע ונקיונו ועוד.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
  • עוד באותו נושא:
  • האמר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully