וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אני אופל אותך

ירון אדרי

8.12.2007 / 14:21

סדנת השיפורים האוסטרית 'קוניגסדר' לקחה את האופל GT למקצה שיפורים. רגע, אנחנו לא קצת נסחפים?

הסיפור הבא מתאים יותר לטלנובלה חובקת עולם מאשר לסדנת שיפורים. האופל GT הגרמניה נכנסה לסדנת 'קוניגסדר' האוסטרית (Konigseder, לא לבלבל עם קוניגסג השוודית) ויצאה משם, איך לומר, קצת אחרת. אחרת לא בגלל השינויים שעברה אלא יותר בגלל השם שקיבלה – GT'aime, משחק מילים לצירוף "אני אוהב אותך" בצרפתית. ואם זה לא מספיק, הכותרת השיווקית שתפקידה לשכנע את הגברים לרכוש את חבילת השיפורים גורסת כי ה-GT היא "התשוקה לנהל רומן".

אז מה יש לנו בקיט הניאוף? זה מתחיל כמובן עם שינויים חיצוניים כמו פגוש קדמי חדש וכנף שמפארת את האחוריים. בפינות המרכב נוספו חישוקי 20 אינטש מדגם "לאס ווגאס" (כאילו שאין מספיק חטאים) ובכל אחת מהדלתות נוספו להבות, אולי כדי לסמן את התשוקה הבוערת. כניסה לתא הנוסעים מגלה לנו כי התשוקה בוערת גם בפנים עם צבע אדום שנכנס כמעט לכל פינה אפשרית. המושבים, גלגל ההגה ודיפוני הדלתות עברו ציפוי בצבע האהבה שהגיע, יחד עם הכיתוב GT'aime, גם אל רצפת המכונית שעשויה מעץ בעבודת יד.

מעשים אסורים

ובכל זאת, התכנסנו כאן בכדי לבצע מעשי זימה. את התמיכה המעשית לנואף הממהר נותנים צמיגי היוקוהאמה הספורטיביים מיפן ומתלי קוילאוברים מתכווננים של KW מגרמניה. בכדי לעצור את זוג הנסחפים, הותאמה מערכת בלימה של ברמבו (איטליה) כשבחלקה הקדמי היא כוללת דיסק מחורץ בקוטר 332 מ"מ וקאליפר 4 בוכנות.

מתחת למכסה המנוע ובין בתי הבולמים שנצבעו גם הם בלהבות, שוכן מנוע ה-2.0 ליטר המוגדש שמפיק כעת 300 כוחות סוס במקום 264 ביום רגיל. את הדרך לתוספת הסוסים קוניגסדר לא חשפו. טוב ככה זה כשמנהלים רומן מהצד, צריך לשמור על דיסקרטיות.

ה-GT של אופל נמכרת בארה"ב כסאטורן סקיי. מעניין מה חושבים שם על הטלנובלה העולמית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully