וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ה-X6 מוצג באופן רשמי

דניאל שמיל

16.12.2007 / 14:04

רכב הקופה-שטח הסדרתי החדש של ב.מ.וו, ה-X6, נחשף באופן רשמי. יגיע לישראל בחודש אפריל

רכבי שטח הפכו כבר מזמן מכלים תכליתיים לאביזרי אופנה מגודלים, אך כעת מביאה ב.מ.וו את התהליך לשיא עם הצגתו של דגם חדש - X6, אותו הם מכנים "קופה לשטח". למעשה, מדובר במעין רכב שטח בתצורת האצ'בק, המבוסס על X5, רכב השטח המוכר של החברה.

ב.מ.וו אינם הראשונים המנסים לשלב בין מאפייני העיצוב של רכב שטח קשוח לבין קופה ספורטיבית - גם אינפיניטי FX עונה על ההגדרה הזו, ובקבוצת מחיר נמוכה יותר תוכלו למצוא את סאנגיונג אקטיון, שתצורתו דומה מאוד לב.מ.וו.

מימדים מדויקים לא פורסמו, אך ההערכה היא שאורכו של ה-X6 יתקרב לשישה מטרים, ורוחבו יהיה קרוב לשני מטרים. גם המשקל יהיה לא מבוטל - למעלה משתי טונות. למרות המימדים הגדולים, ב-X6 יהיו ארבעה מושבים בלבד - לעומת שבעה ב-X5.

בארה"ב ישווק ה-X6 עם שני מנועים - 3.0 ליטרים מוגדש, המספק 306 כ"ס ו-41.5 קג"מ, וכן מנוע V8 עם שני מגדשי טורבו שהספקו 400 כ"ס ונתון המומנט שלו עומד על 62.2 קג"מ. מנועי דיזל צפויים להיות מוצעים באירופה וגם גרסה היברידית נמצאת בתכנון, קדימון עבורה כבר הוצג בתערוכת פרנקפורט האחרונה, בחודש ספטמבר.

הקהל הישראלי יוכל לראות את ה-X6 בתערוכת אוטומוטור שתתקיים באפריל, מעט אחר כך יחלו גם המכירות בישראל. המחירים יהיו גבוהים במעט מאלה של ה-X5, כלומר, למעלה מ-600 אלף שקל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully