וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוד סוסים ל-GTI ולקופרה

2.1.2008 / 14:02

סדנת O.CT האוסטרית משיקה ערכת שיפורים לגולף GTI וללאון קופרה שמעלה את ההספק ל-270 ו-315 כ"ס בהתאמה

סדנת השיפורים האוסטרית O.CT משיקה לכבוד השנה החדשה ערכות שיפורים לפולקסווגן גולף GTI וסיאט לאון קופרה. שתי מכוניות אלה נעזרות בגרסאות דומות של מנועי ה-2.0 ליטר TFSI, כאשר ההספק בגולף החמימה עומד במקור על 200 סוסים ובסיאט לאון קופרה על 240 סוסים.

אלו ללא ספק נתונים יפים אשר מביאים את הגולף ל-100 קמ"ש מעמידה תוך 6.9 שניות ולמהירות מרבית של 233 קמ"ש. בלאון קופרה הביצועים מעט טובים יותר עם 6.4 שניות ל-100 קמ"ש ומהירות מרבית של 247 קמ"ש.

אולם, את המכורים לשיפורים, נתונים אלו לא תמיד מספקים ולכן מציגה O.CT מספר שדרוגים דומים לשתי המכוניות. ראשית, צנרת הפליטה הוחלפה באחרת רחבה יותר עשויה נירוסטה אשר מאפשרת זרימה טובה יותר של הגזים הנפלטים. שנית, הוחלפה מערכת היניקה לכניסה קלה יותר של אוויר. שלישית, בנוסף לאינטרקולר המקורי, הוסיפו O.CT אינטרקולר חזיתי נוסף (פועל במקביל למקורי) - זה מסייע ברירור נוסף של האוויר הנהנס למנוע ולסיום, אף עדכנו את תוכנת ניהול המנוע לטובת העלאת לחץ גדישת הטורבו.

יש תוצאות

התוצאות מרשימות - ה-GTI זכתה לתוספת של 70 סוסים והספקה עומד עכת על 270 כ"ס והלאון קופרה קיבלה עוד 75 סוסים והספקה עומד כעת על 315 כ"ס. שדרוגים אלו קיצרו את זמן ההאצה ל-100 קמ"ש כך שהקופרה זקוקה כעת רק ל-5.2 שניות והמהירות המרבית עלתה לכדי 265 קמ"ש. הגולף GTI, כך מוסרים מ-O.CT נמצאת לא הרבה מאחורי הלאון בנתיני ההאצה והמהירות.

בנוסף לשדרוגי הביצועים, O.CT מציעים גם שדרוג מקיף למתלים לטובת ההתנהגות וכן מערכת בלימה נשכנית במיוחד עם דיסקים בקוטר 372 מ"מ וקאליפרים עם לא פחות מ-8 בוכנות.

על בלמים אלו יולבשו חישוקים חדשים בקוטר 19 אינטש ולמעוניינים ניתן להוסיף גם מנגנון לקיצור מהלך ידית ההילוכים - "קוויק-שיפט". בנוסף לכך, את תא המנוע ניתן כעת גם ליפייף בעזרת כמות לא מבוטלת של סיבי קארבון.

עכשיו כל שנדרש הוא לעבור לאירופה, שכן אצלנו שיפורים מסוג זה עדיין אינם חוקיים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully