וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המחסן של כאילו

ירון אדרי

9.1.2008 / 11:54

עשרות מכוניות קלאסיות החל משנות ה-20 המוקדמות, מוצעות למכירה. כמה עולה פורד בצבע חלודה?

אחד הסיפורים היותר הזויים של 2007 הוא ללא ספק "אסם ההפתעות". למי ששכח, הסיפור היה על אדם שרכש חווה בפורטוגל כשלתדהמתו, האסם הראשי הכיל עשרות מכוניות קלאסיות שהיו סגורות שם במשך 15 שנה. מאוחר יותר הופרך הסיפור והתברר שהיה זה מחסן של סוחר רכב אשר בחר לשמור את היצירות המעניינות שנפלו לידיו בעשרות שנותיו במקצוע.

2008 נפתחת בסיפור כמעט דומה, רק עם פחות דמיון יצירתי. המיקום הפעם הוא בפנסילבניה ארה"ב והמחסן מכיל כ-60 מכוניות קלאסיות, אופנועים ואפילו חלקי חילוף. מכמות החלודה שניתן לראות בתמונות, המחסן היה סגור הרבה יותר מ-15 שנים וספק אם ניתן יהיה לשחזר חלק מהכאילו מכוניות.

מבין עשרות המכוניות, לפורד הייצוג הנכבד ביותר כשהעתיקה ביותר היא המודל T וודיוואגן משנת 1922 והחדשה ביותר היא הפיק-אפ משנת 1941. פרט לפורד המקומית, גם לתוצרת האירופאית ייצוג הולם, בעיקר לזאת הבריטית עם לא מעט דגמים מבית MG ועוד כמה אוסטין הילי ומיני. מגרמניה הגיעו הטרנספורטר המקורי והאיזטה של ב.מ.וו ואפילו לפיאט נציגות בדמות האוטוביאנקי של 1959 (שלמרבה הפלא תפסה הכי פחות חלודה). חובבי סאאב יוכלו להתהדר בסונט של 1974.

וכאן אתם נכנסים לתמונה. חובבי הקלאסיקה שרוצים להתהדר באחת או יותר מהמכוניות, יכולים לנסות את מזלם באתר המכירות הפומביות של ebay שם הן מוצגות למכירה. המחירים ההתחלתיים עומדים על מאות דולרים בודדים ועם נסתמך על ההערכות הסופיות, גם מחירי הסגירה צפויים להיות יחסית נמוכים כשהקונברטיבל 1938 של פורד צפוייה להיות היקרה ביותר (18 אלף דולר). אז כמה שווה קילו חלודה מהימים ההם?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully