וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פטריוט אמריקני בישראל

ירון אדרי

4.2.2008 / 14:23

היצע רכבי השטח הבינוניים מתרחב עם תחילת ייבוא הפטריוט SUV של ג'יפ על ידי מכשירי תנועה

חברת מכשירי תנועה, יבואנית מותג ג'יפ האמריקני, מתחילה בשיווק הפטריוט SUV בישראל. רכב השטח יגיע בגרסת מנוע אחת – 4 צילינדרים בנפח 2.4 ליטר. למנוע זה תזמון שסתומים משתנה VVT העוזר לו להפיק 172 כ"ס ו-22 קג"מ ואליו משודכת תיבה אוטומטית רציפה בעלת 6 הילוכים קבועים לחובבי התפעול הידני. כוח המנוע עובר אל הציר הקדמי ובעזרת מערכת ה-Freedom Drive I של ג'יפ, הוא מועבר גם אל הציר האחורי בעת זיהוי מצבי איבוד אחיזה. חובבי השטח יסתפקו בדיפרנציאל מרכזי ננעל בלבד.

חזיתו של הפטריוט מסגיר את מוצאו עם גריל 7 החריצים המוכר של ג'יפ. בניגוד לקומפס המעוגל שכבר נמכר בישראל מזה זמן, כאן העיצוב הולך לכיוון הזוויתי המשרה תחושה קשוחה יותר. אולם, עם הוויתור על הילוך הכוח, לא נראה כי הפטריוט יתקוף יותר משטח טכני קל למעבר.

הפטריוט יגיע לישראל בשתי רמות גימור: ספורט ולימיטד. כבר בגרסת הבסיס זוכה הרכב לאבזור רב כמו גם מפרט בטיחות הכולל 4 כריות אוויר, מערכת בקרת יציבות אלקטרונית, מערכת למניעת התהפכות ERM, מערכת עזר לבלימה ומערכת לבקרת לחץ אוויר בצמיגים. חישוקי סגסוגת בקוטר 17 אינטש יגיעו אל גרסת הספורט ואת גרסת הלימיטד יפארו חישוקי סגסוגת 18 אינטש.

מחירו של הפטריוט בישראל יעמוד על 170 אלף ש"ח ובמכשירי תנועה מקווים לנגוס בנתח המכירות של הטוסון, רב המכר של יונדאי, והראב 4 של טויוטה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully