וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלינור חוזרת לחיים

ירון אדרי

18.2.2008 / 15:15

הכוכבת האמתית של 'עקיצה ב-60 שניות' חוזרת אל פס הייצור. כש-770 סוסים ונוסטלגיה של 40 שנה נפגשים

כוכבת הסרט 'עקיצה ב-60 שנית', ואין אנו מתכוונים לאנג'לינה ג'ולי, חוזרת לחיים. חברת 'קלאסיק רקריאיישן' האמריקנית מודיעה כי קיבלה את הרישיונות הנחוצים בכדי לייצר באופן סדרתי את 'אלינור' המקורית. הרישיונות שהגיעו ממפיקת הסרט 'האליקי פילמס' ומפורד, מאפשרים למעשה לייצרה מחדש אלא שהפעם ייעשה הדבר באמצעים מודרניים.

קו הייצור החדש יפלוט בהתאם להזמנות את המוסטאנג פאסטבק של שנת 1967. האלינור של שנות ה-2000 תהיה זהה לחלוטין גם מבחוץ וגם מבפנים ואפילו בקבוק NOS הונח אחר כבוד בתא המטען. אלא שבקלאסיק רקריאיישן יודעים בדיוק עם מי יש להם עסק והמהדרין יוכלו להזמין את המכונית החדשה גם עם הגוף המקורי בן 40 השנה לאחר שיעבור שחזור קל.

על בקבוק ה-NOS שבתא המטען לא הרחיבו וייתכן כי הוא שם רק ליופי. ובכן, כשעוברים על הנתונים מסתבר שהבקבוק כלל לא נחוץ. תמורת 140 אלף דולרים מקבלים את מנוע ה-6.7 ליטר אשר מפיק 535 כוחות סוס. יותר מהמוסטאנג 2008. 50 אלף דולרים נוספים ומגדש 'על' יעזור למנוע לינוק אוויר ולהפיק 770 סוסי פרא חסונים. הכוח יעבור אל חישוקי ה-17 אינטש של הציר האחורי כמובן, דרך תיבה ידנית או אוטומטית.

ולמרות הכל, משהו בהחלט שונה בין המכונית של היום לזאת המקורית. כוחות הסוס של היום ואלה של לפני 40 שנה נותרו אותו דבר, אולם התקדמות גדולה נעשה באופן בו מועבר הכוח אל הכביש. אלינור תקבל מתלי קויילאוברים מודרניים, צמיגים דביקים ודיסק ברקס מחורר ומחורת מוגדל שיעזרו לה לא רק להתאים לסטנדרטים של ימינו, אלה גם להיות יותר בטיחותית.

  • עוד באותו נושא:
  • פורד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully